Home › Forums › Medlemsbilder › Hardkårträning i ghettot!!1
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2007 at 20:07 #900419Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Finns ett ordspråk Herr JackSatan.
”Som man bäddar får man ligga”.
Den onödigt negativa energin du spred förr i tiden får du bara igen för nu.
Jag är dock fortfarande inte imponerad av dina studsar. Mår du bättre av att studsa så visst!
Dina internetpolare får gärna försvara dina sk. ”prestationer” men de är inte mkt värda i mina ögon..(som om du nu ens skulle bry dig om min åsikt).
Jag står iaf fast vid att din bänkpress ändå inte höll måttet men mår du bättre av det så visst.
Men då måste jag fråga: Trackar du ner på hans bänkande för att det är dåligt teknikmässigt eller tar du och de andra chansen för lite hederlig payback ? 150 kilo i bänk är fint, och man har definitivt sett värre saker än hans lilla studsande. Och jag förstår inte varför alla anser att allt jacksatan skriver är negativt ?
Ofta ser man hans inlägg i trådar där folk ber om åsikter om fysik och/eller träning, och han ger sin åsikt, och man får givetvis hålla med han eller tycka att han har totalt fel, men det är så irriterande att man på detta forum måste ryggdunka annars är man bara negativ/otrevlig/dum välj själv.Nåja, nu gick jag lite väl off-topic kanske, hursomhelst, mycket nice klipp !
28 mars, 2007 at 20:12 #900420Anonym anvandareMemberStefanH
”men det är så irriterande att man på detta forum måste ryggdunka annars är man bara negativ/otrevlig/dum”När ska vi gifta oss?
28 mars, 2007 at 20:12 #900421Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:StefanH
”men det är så irriterande att man på detta forum måste ryggdunka annars är man bara negativ/otrevlig/dum”När ska vi gifta oss?
ja, jag är arbetslös så jag kan närsomhelst, hoppas du tjänar bra bara
28 mars, 2007 at 20:41 #900422Anonym anvandareMemberDessan wrote:syrrans kommentaret om filmen:När andreas flexar ”Vadå, tränar han också? Vet han inte hur man ska flexa eller? ”
När marcell bänkar ”oj, han var stark”
Jag förklarade sen att du alltid klagar om att dina ketchup-bröst är svaga och att du suger i bänken, då förstog hon att det inte var så mycket vikt.
om jacksatan ”oj, det där såg tungt ut”
Skönt att syrran tar sig tid att kolla ”byggar”filmer
hehe, alltid skoj när människor som inte är träningsinsatta kommenterar saker. De har ju ingen aning om 30kg eller 250kg är tungt i bänkpress t ex. Men du får väl tvinga henne till gymmet nån gång.
28 mars, 2007 at 20:43 #900423Anonym anvandareMemberannova wrote:Jag kan inte annat än tacka & niga för den uppvisningen! :buttrock:
Inte nog med att ni är grymt starka
(ja.. killen bakom kameran behöver ju inte ta åt sig för han lyfte inte mer än just en kamera;) ) & imponerande fysik (posören på slutet framförallt , true champ) så har ni ju asroligt när ni tränar och det smittade av sig!Thanx! :kicking:
Tackar. nästa gång ska jag och marcell äta hamburgare och inrikta oss på att filma andreas. Han har lovat att köra bänk, böj och mark i ett enda pass bar överkropp.
28 mars, 2007 at 21:01 #900424Anonym anvandareMemberHaha fan va mycket snack om att jag ska träna…är det någon sadistisk böjelse ni har för att se mina kassa vikter eller något?
Nä men nästa gång kan jag väl köra någon hardkårövning…typ bamsecurls eller något:P
28 mars, 2007 at 22:02 #900425Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:hehe, alltid skoj när människor som inte är träningsinsatta kommenterar saker. De har ju ingen aning om 30kg eller 250kg är tungt i bänkpress t ex. Men du får väl tvinga henne till gymmet nån gång.haha ja. Hon har följt med en gång. Då cyklade hon i knappt 5 min, sen satt hon och läste tidningar och tittade lite konstigt på benmaskinerna och muttrade typ. Så hon ska väl inte säga så mycket antar jag :p
29 mars, 2007 at 00:15 #900426Anonym anvandareMemberJag tycker att Andreas är stark. För att vara en smurf dvs. Inte många som bänkar 1.5 x bw.
29 mars, 2007 at 00:24 #900427Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Jag tycker att Andreas är stark. För att vara en smurf dvs. Inte många som bänkar 1.5 x bw.Haha jag tar det där som en komplimang;)
/Smurfen
30 mars, 2007 at 16:44 #900428Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha fan va mycket snack om att jag ska träna…är det någon sadistisk böjelse ni har för att se mina kassa vikter eller något?Grandmaster wrote:Jag tycker att Andreas är stark. För att vara en smurf dvs. Inte många som bänkar 1.5 x bw.Vad har du för stats Guiance?
Längd, vikt?
30 mars, 2007 at 17:26 #900429Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Vad har du för stats Guiance?
Längd, vikt?
Oerhört lång och framför allt oerhört massiv; som synes i filmen:|
30 mars, 2007 at 17:28 #900430Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Oerhört lång och framför allt oerhört massiv; som synes i filmen:|Fast filmen gör dig smal bara, skalar bort alla kg muskler på något konstigt sätt. Annars är du sjukt mycket större.. :emo-thumb
30 mars, 2007 at 17:31 #900431Anonym anvandareMemberDessan wrote:Fast filmen gör dig smal bara, skalar bort alla kg muskler på något konstigt sätt. Annars är du sjukt mycket större.. :emo-thumbHaha mm;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.