Hardkårträning i ghettot!!1

Home Forums Medlemsbilder Hardkårträning i ghettot!!1

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 178 total)
  • Author
    Martin.P wrote:
    Man är inte stor för man tränar med stora vikter och förmodligen inte ens kopplar in den musklen man tränar för då hade de väll syns på kroppen :emo-thumb

Nej, jag lyfter med ben i bänken. :D
    Helt allvarligt har jag aldrig heller förstått Rygers resonemang. Skulle man tänka så skulle ju bara Martin Källström och Magnus Samuelsson få uttala sig på forum.

Underbar film! :D

Cannes, here we come!

Alltid kul med filmer:up:
    (Även om känslan var lite väl mycket klubb för inbördes beundran:| )

Mycket underhållande film.:up:

Skönt musikval ;). Såg jag fel eller kittlade killen stången vid 310lbs-lyftet?

Riktigt skön film. :)

-Micke- wrote:
    Skönt musikval ;). Såg jag fel eller kittlade killen stången vid 310lbs-lyftet?

Tack:) Seven nation army och Magia veneno ftw;)

Nää…det ser lite ut så nu när du säger det; men han kittlade faktiskt luft hehe.

träna som Marcell Kezdy om du vill ha muskler…
    träna som Jacksatan om du vill imponera med vikter och pusha ditt eget ego…!? :|
    det är få som har hjärnan med sig på gymmet! (i allmän mening):D

PS. men visst var bänkpressarna imponerande![/b] :emo-thumb

Tycker det såg bra ut ja!

Haha, och klagosångerna över fysiken och utförandet öser in, inte så oväntat iof… Det känns lite som att än vad herr Jacksatan skulle gjort på gymmet så hade vissa av forumets medlemmar hittat nått att klaga på, känns som det ligger en hel del revanschlusta i luftet. Sen till påståendet från Matin.P och Jonas Lundberg om att det skulle ge en enorm skillnad i muskelutveckling vid ett något striktare utförande är ju jäkligt överdrivet, det är som allt annat en genitikfråga hur pass stor en muskel är vid en viss styrka, strikt som ostrikt, för det är ju bara att kolla sig runt på gymmet och kolla in ett par byggarfilmer för att bekräfta detta. Roligt film iaf!

mvh Boven

Jacksatan wrote:
    Nej, jag lyfter med ben i bänken. :D
    Helt allvarligt har jag aldrig heller förstått Rygers resonemang. Skulle man tänka så skulle ju bara Martin Källström och Magnus Samuelsson få uttala sig på forum.

Nej nej Jack du har missuppfattat mig totalt.. jag har absolut inget emot att nån uttalar sig på forumen..men så mycket skit du snackat här, dissat folk att dom är feta, svaga osv osv så får man ju lätt uppfattningen att du skulle va grov som Martin.

Jag har inte sagt nånting om att du inte får visa upp dig på film eller bild..träningsfilmer är alltid kul o se oavsett nivå på dom som tränar.
    har ju själv lagt upp träningsbilder och jag är ju definitivt ingen Martin eller Magnus. Har för mig att du kommenterade att jag var en Tjock svag gris då.

Schysst film! :emo-thumb

Kul med film! Keep ’em comin’! :)

Ryger wrote:
    Nej nej Jack du har missuppfattat mig totalt.. jag har absolut inget emot att nån uttalar sig på forumen..men så mycket skit du snackat här, dissat folk att dom är feta, svaga osv osv så får man ju lätt uppfattningen att du skulle va grov som Martin.

Jag har inte sagt nånting om att du inte får visa upp dig på film eller bild..träningsfilmer är alltid kul o se oavsett nivå på dom som tränar.
    har ju själv lagt upp träningsbilder och jag är ju definitivt ingen Martin eller Magnus. Har för mig att du kommenterade att jag var en Tjock svag gris då.

Sluta bete dig som en jävla kärring.

Hehe ok boys…mindre fokus på Jacksatan och hans bänkar och mer fokus på mina sublima dubbel-biccor istället:D

Nä men allvarligt…lite mindre bråk i tråden gärna…så slipper jag rensa och ha mig;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 178 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.