Home › Forums › Medlemsbilder › Hardkårträning i ghettot!!1
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 mars, 2007 at 22:07 #900359Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Jag märker att mina texter är i behov av mer smileys. Jag var inte jätteseriös jag heller. Men du måste erkänna att Belgian Blue Open hade vart intressant. Dock kan det bli problem med den fria poseringen. Jättekossor har en tendens att bara springa runt och göra krabbor till tyska metallåtar. Och en lyckad rear latsspread blir nog svårt att få till.
Näförjössenamn! Skona oss från smileys. Tror nog vi kan komma överens över en öl eller två. Är däremot dörädd för att skyllas för rasist.
Belgian Blue Open vore nog kul, eller nåt. Kanske rear abs kan funka?26 mars, 2007 at 22:17 #900360Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Åsikter ha vi väl allihopa och du har rätt att köra dina bänk hur du vill.
Kör hårt!
/D:up:
26 mars, 2007 at 23:08 #900361Anonym anvandareMemberÄrligt talat. hur fan orkar ni? Jacksatan är nog bland de starkaste på forumet sett till kroppsvikt/styrka, fusk eller ej.
26 mars, 2007 at 23:20 #900362Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Är däremot dörädd för att skyllas för rasist.Vafan my spanish brother from a different mother; vi är immuna mot sånt vet du;)
26 mars, 2007 at 23:24 #900363Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Det är skratt-retande att se en (tunnis är väl och ta i) kille stå och skrika på forumet om vad som är rätt eller fel utförande då du uppenbarligen inte har bevis för det själv och sedan skylla på genetik.
Åsikter ha vi väl allihopa och du har rätt att köra dina bänk hur du vill.
Kör hårt!
/DGå in i din egen journal om du vill se nåt skrattretande, det brukar jag göra, byggarn.
Kan du någonting om grundläggande träning överhuvudtaget? Genetik är en stor del av träningen. Har man anlag för att bli stark men inte volym kan man köra strika 8or och man kommer fortfarande att vara stark och ha liten volym.26 mars, 2007 at 23:27 #900364Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Skit i att raka dig också, då blir det riktigt nice :emo-thumbJa vafan – är man inte störst får man va hårigast på scen eller något;)
26 mars, 2007 at 23:30 #900365Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Belgian Blue Open vore nog kul, eller nåt. Kanske rear abs kan funka?Här är grejer:
26 mars, 2007 at 23:31 #900366Anonym anvandareMemberHahaha:D
Kunde du inte ha photoshopat till mig ett par armar eller något när du ändå var i farten?
26 mars, 2007 at 23:38 #900367Anonym anvandareMembertycker utförandet är helt ok! håller me jonas att de ser ut som att han får bra kontakt i toppläget. studsandet är inte särskilt märkvärdigt heller
26 mars, 2007 at 23:55 #900368Anonym anvandareMemberTycker som många andra att filmen var mycket underhållande. Guiance är hård as a gjutjärnspanna och flexar bort allt motstånd. Jacksatan (som för övrigt ser fruktansvärt snäll ut, hur fan går det ihop? Veckans jaw-drop #1) visar att han kan backa upp det mesta av hans snack. Och sen lite CBB på det så kan det inte bli annat än hardkååår.
Två stora byggartummar upp.
27 mars, 2007 at 00:28 #900369Anonym anvandareMember”fan testpsteronet sprutar ur öronen och många verka ligga inför en 30 årskris..”
Testosteron.. Sprutor.. Ligga.. Detta var verkligen inget barnsäkert inlägg!
27 mars, 2007 at 00:34 #900370Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Gå in i din egen journal om du vill se nåt skrattretande, det brukar jag göra, byggarn.
Kan du någonting om grundläggande träning överhuvudtaget? Genetik är en stor del av träningen. Har man anlag för att bli stark men inte volym kan man köra strika 8or och man kommer fortfarande att vara stark och ha liten volym.Du har rätt att tro vad du vill också. Det verkar lönlöst att snacka vett med dig och din attityd är ofta negativ och offensiv, tråkigt.
Har ingen lust att paja tråden med tjafs så ta inte illa upp om jag inte svarar dig mer.27 mars, 2007 at 00:48 #900371Anonym anvandareMemberOm du går in i leken får du leken tåla, brukar man inte säga så? Kom ihåg att det var du som sa att Jacksatan var skrattretande o,O.
27 mars, 2007 at 01:03 #900372Anonym anvandareMemberDetta är bara en åsikt. Vill inte vara negativ eftersom man blir bannad här lätt. Du studsade upp vikten på 150kg Jacksatan. Icke godkänt. Sen vad ryggdunkarna tycker är deras åsikt. Men kritik ska du ha. Jag var inte nöjd med dina lyft.
27 mars, 2007 at 02:25 #900373Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Detta är bara en åsikt. Vill inte vara negativ eftersom man blir bannad här lätt. Du studsade upp vikten på 150kg Jacksatan. Icke godkänt. Sen vad ryggdunkarna tycker är deras åsikt. Men kritik ska du ha. Jag var inte nöjd med dina lyft.Studs eller inte. Räknar man på stångens vikt i förhållande till kroppsvikten så spöar nog Jacksatan de flesta här på forumet i bänkpress. Det handlar nog mer om den vanliga avundsjukan än hur strikt eller ostrikt lyften utfördes. Ni som är så mycket starkare och lyfter så strikt kan väl skicka in filmer själva i stället för att klaga, eller är det så att ni ligger och fjantar med 60kg i bänkpress och bara vill spela duktiga med ert klagande och tillrättavisande. Jag gör mer i bänkpress än Jacksatan och kör nog lite striktare också (OBS jag väger betydligt mer)men jag inser helt klart att killen är stark även om ett visst mått av fusk används i lyften.
Sen har Jack helt rätt i att generna avgör om du har lätt för styrka, volym eller både och. Som sagt du kan träna på ett visst sätt men generna kommer ändå att ha stor betydelse för din utveckling. Jag vet killar som gjort 150kg i bänkpress med en kroppsvikt på 70kg utan bänktröja) Samtidigt vet jag många andra som vägt en bra bit över 100kg och inte gjort mer. Det som de här killarna har gemensamt är att alla har tränat för volym och inte prioriterat styrka. Vad är det som har skapat de här skillnaderna, inte är det träningen utan generna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.