Home › Forums › Medlemsbilder › Henrik ”Jiggen” Lindh dagen för Lucia
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 december, 2008 at 01:49 #701111Anonym anvandareMember
Filmat lördagen 7.12.08, på söndagen ställer Henrik upp i classic bodybuilding på Luciapokalen. Formen är helt ok :emo-thumb
[youtube=_qyCqPjOxnc]
7 december, 2008 at 01:49 #78819Anonym anvandareMember7 december, 2008 at 01:52 #701112Anonym anvandareMemberSer riktigt hård ut
7 december, 2008 at 02:16 #701113Anonym anvandareMemberRiktigt hård är fan en underdrift
7 december, 2008 at 02:50 #701114Anonym anvandareMemberHenriks form på DC var mycket bra, en perfekt kombination av fyllighet och torrhet och separationer överallt. Något som en annan bara kan drömma om.
Ser ju ett strå vassare ut nu!
Tänkte på det dagarna efter DC och hade tänkt skriva det tidigare i veckan, men här var ju ett väldigt bra tillfälle.
Lycka till, kan inte gå annat än bra! :up:7 december, 2008 at 12:11 #701115Anonym anvandareMemberFantastisk form, lycka till! :up:
7 december, 2008 at 12:52 #701116Anonym anvandareMemberSjukt bra Henrik Stort lycka till!
7 december, 2008 at 13:12 #701117Anonym anvandareMemberOtroligt bra ! Lycka till
7 december, 2008 at 23:15 #701118Anonym anvandareMembertack så mycket alla,kul att man fick till deffen. men nu är man 4 liter vatten rundare
Min debut i CBB överträffade mig själv med ca 100% då allt gick skitbta och jag slutede som 5a, som jag är så sjukt nöjd över då vi var ca 25st med. det endå som krånglade var att min skiva inte funkade och jag fick en ny låt att improvisera medJonas Lundberg wrote:Henriks form på DC var mycket bra, en perfekt kombination av fyllighet och torrhet och separationer överallt. Något som en annan bara kan drömma om.
Ser ju ett strå vassare ut nu!
Tänkte på det dagarna efter DC och hade tänkt skriva det tidigare i veckan, men här var ju ett väldigt bra tillfälle.
Lycka till, kan inte gå annat än bra! :up:tack jonas, kul att höra från en byggare….
klart du kan klara det, men skippa den där jävlar kebabpizzan för fyllning7 december, 2008 at 23:28 #701119Anonym anvandareMemberGrattis BigHenk! Imponerande att första vinna DC i Athletic och sedan komma topp 5 CBB i samma veva
7 december, 2008 at 23:32 #701120Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:tack så mycket alla,kul att man fick till deffen. men nu är man 4 liter vatten rundare
Min debut i CBB överträffade mig själv med ca 100% då allt gick skitbta och jag slutede som 5a, som jag är så sjukt nöjd över då vi var ca 25st med. det endå som krånglade var att min skiva inte funkade och jag fick en ny låt att improvisera medtack jonas, kul att höra från en byggare….
klart du kan klara det, men skippa den där jävlar kebabpizzan för fyllningSäg det till Tobbe o Eddie…1:a o 2:a idag.
Ock Tobbes hårdhet var det värsta jag har sett i Sverige…
7 december, 2008 at 23:45 #701121Anonym anvandareMemberRiktigt hård! Fibrigt ftw!
8 december, 2008 at 00:03 #701122Anonym anvandareMemberNice video Henke! Men det kommer komma mer av den varan;)
Fan lyckades aldrig springa på dig under FF fast jag höll ögonen öppna men försökte hurra på dig så gott jag kunde när du var på scen!
Såg riktigt bra ut idag speciellt när du började sätta poserna.
Några tjejer har föresten skrivit i min blogg att det finns en Henke fan club…Var kan jag anmäla mig till den?? I AM A BIG FAN!!8 december, 2008 at 00:42 #701123Anonym anvandareMemberformula4shape wrote:Grattis BigHenk! Imponerande att första vinna DC i Athletic och sedan komma topp 5 CBB i samma vevatack tack..men AF är på hyllan nu )
Jonas Lundberg wrote:Säg det till Tobbe o Eddie…1:a o 2:a idag.Ock Tobbes hårdhet var det värsta jag har sett i Sverige…
In my face;)
kanske ska prova det någon gång, men dom drar väl en familje va? ,O)Daniel Lindqvist wrote:Riktigt hård! Fibrigt ftw!och törstig..haha
Kleine wrote:Nice video Henke! Men det kommer komma mer av den varan;)
Fan lyckades aldrig springa på dig under FF fast jag höll ögonen öppna men försökte hurra på dig så gott jag kunde när du var på scen!
Såg riktigt bra ut idag speciellt när du började sätta poserna.
Några tjejer har föresten skrivit i min blogg att det finns en Henke fan club…Var kan jag anmäla mig till den?? I AM A BIG FAN!!tack robin, nee var på massan en liten stund bara,synd att man inte han surra lite…kul kul..ser jag fram imot tokmycket :up:
haha jadu det är mera än vad jag själv vet om, vart ska jag skriva in mig?? haha8 december, 2008 at 00:51 #701124Anonym anvandareMemberBlev inte riktigt som du trodde med din 20:e placering, riktigt roligt att det gick så mycket bättre än vad du hade förväntat dig, GRATTIS Kommer in på tisdag och hör om årets tävlingar eftersom jag tyvärr inte kunde vara där.
Ha de gött!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.