Home › Forums › Medlemsbilder › Henrik ”Jiggen” Lindh dagen för Lucia
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 december, 2008 at 08:27 #701125Anonym anvandareMember
Trodde han på 20:e placering?
Ja då gick det ju lite bättre än han trodde;)9 december, 2008 at 10:42 #701126Anonym anvandareMemberJa det såg riktigt jävla bra ut. Bara kötta på med lite benträning så blir det kanon. Martin har bilder på dig i samtliga obligatoriska. Bra form ffs.
[img=http://blogs.fairing.se/media/users/andreaz1/december2008/FF/jiggen02.jpg]
9 december, 2008 at 11:30 #701127Anonym anvandareMemberRiktig bra jobbat !!!!!
9 december, 2008 at 12:14 #701128Anonym anvandareMemberRiktigt grym video Henrik :up:
Men jag har lite svårt för TAIF-tröjorna i bakgrunden :nono: hehehe…9 december, 2008 at 19:44 #701129Anonym anvandareMemberRitchan wrote:Blev inte riktigt som du trodde med din 20:e placering, riktigt roligt att det gick så mycket bättre än vad du hade förväntat dig, GRATTIS Kommer in på tisdag och hör om årets tävlingar eftersom jag tyvärr inte kunde vara där.Ha de gött!
joo blev ju lite bättre än vad man räknade med )
Kleine wrote:Trodde han på 20:e placering?
Ja då gick det ju lite bättre än han troddejo alla andra är ju så stora och jag så liiten jöö ,O)
Andreaz Engström wrote:Ja det såg riktigt jävla bra ut. Bara kötta på med lite benträning så blir det kanon. Martin har bilder på dig i samtliga obligatoriska. Bra form ffs.[img=http://blogs.fairing.se/media/users/andreaz1/december2008/FF/jiggen02.jpg]
tack så mk, jo ska byggas som attans nu, kanske man kan lägga på sig något kg inför nästa år…tack för bilden, tokfin…får höra med martin sen om bilder..
Vanessa Frykman wrote:Riktig bra jobbat !!!!!tack,och kan bara gratta dig med och för omslaget,
mvhJohan Malm wrote:Riktigt grym video Henrik :up:
Men jag har lite svårt för TAIF-tröjorna i bakgrunden :nono: hehehe…tack johan..hahah jadu är hemma hos min bror i alingsås, skulle aldrig sj äga en sådan tröja:yikes:
Grattis till omslaget9 december, 2008 at 20:57 #701130Anonym anvandareMembergrymt bra gjort och formen var ju magisk!
Zanna sa att hon anställt en Henrik i Karlstad butiken så gissade på Lindh och det stämde väl?:up:9 december, 2008 at 21:14 #701131Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Ja det såg riktigt jävla bra ut. Bara kötta på med lite benträning så blir det kanon. Martin har bilder på dig i samtliga obligatoriska. Bra form ffs.[img=http://blogs.fairing.se/media/users/andreaz1/december2008/FF/jiggen02.jpg]
Grym bild grym triceps!:up:
11 december, 2008 at 19:22 #701132Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:grymt bra gjort och formen var ju magisk!
Zanna sa att hon anställt en Henrik i Karlstad butiken så gissade på Lindh och det stämde väl?:up:tack så mycket…
hehe nja jo jag är butikschef på TNC karlstad så det stämmer :emo-thumbAndreasP wrote:Grym bild grym triceps!:up:Tack Andreas.
du får passa dig nu, om ska vi säga 4-5år..haha:pop:11 december, 2008 at 23:36 #701133Anonym anvandareMemberGRYM Fysik, bara att lyfta på hatten och grattulera till ett bra jobb :worship:
Finaste granen lagom till jul -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.