Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

Home Forums Medlemsbilder Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 89 total)
  • Author

Roliga klipp :) Fortsätt pumpa upp klipp

Pierres kamra han dö efter hans 2 filmer med knäböj så blev inga filmer idag. Men Krill3 tog 2 halv taskiga bilder på mig. Är ju ngt att kolla på iallafall hehe. Imorgon ska jag ta med mig min kamera så kanske blir lite filmer och bilder då 8)

grym form danne!!

Bandanas, rockmusik och hockeymjukisdressar. Vart fan bor ni någonstans?

Marcus Syvertsen wrote:

Enda rätta svaret måste ju vara skåne.

Läskkille101 wrote:
    Enda rätta svaret måste ju vara skåne.

Nejfan, vad jag snappat upp genom att kolla på deras profil presentationer så är det ”Sooomewhere over the rainbow I min bil”

Marcus Syvertsen wrote:

Bara det inte är fjollträsk så är allt lungt!

Kul med filmer, uppskattas! Men orka ha ett gäng skrikande snorisar i bandanas och andra ”coola” outfits. Tror ni pojkar nog sett lite för mycket träningsfilmer.

Mjao wrote:
    Kul med filmer, uppskattas! Men orka ha ett gäng skrikande snorisar i bandanas och andra ”coola” outfits. Tror ni pojkar nog sett lite för mycket träningsfilmer.

Vad har våran klädsel för 5 öre med våran träning att göra? Bara för att vi inte slänger på oss betterbodies byxorna osv så är vi snorisar som skriker?
    Om jag vill ha en bandana på mig och gillar att peppa upp mig genom de sättet jag gör & de funkar för mig va är det då som är fel med de?
    Jag blir inte arg men tycker de är löjligt att bedöma en person på vilken klädsel de har på sig.
    Antar jag får åka in t Borås å köpa mig ett parti gasp kläder så blir jag accepterad här :frust:

Mvh: Krill3

Krill3_ wrote:
    Vad har våran klädsel för 5 öre med våran träning att göra? Bara för att vi inte slänger på oss betterbodies byxorna osv så är vi snorisar som skriker?
    Om jag vill ha en bandana på mig och gillar att peppa upp mig genom de sättet jag gör & de funkar för mig va är det då som är fel med de?
    Jag blir inte arg men tycker de är löjligt att bedöma en person på vilken klädsel de har på sig.
    Antar jag får åka in t Borås å köpa mig ett parti gasp kläder så blir jag accepterad här :frust:

Mvh: Krill3

Vad exakt med snorisar som skriker är det som du inte förstår? Ni är ett gäng ungvalpar som just skriker. Personligen skiter jag i om du har gasp eller inte, att du hade bandana var bara ytterligare en grej att anmärka på. Men kör på.

Mjao wrote:
    Vad exakt med snorisar som skriker är det som du inte förstår? Ni är ett gäng ungvalpar som just skriker. Personligen skiter jag i om du har gasp eller inte, att du hade bandana var bara ytterligare en grej att anmärka på. Men kör på.

Jag har listat ut vad för person du är nu :emo-thumb
    Kör du ditt race så kör vi vårat nog med snack om detta nu.

Krill3_ wrote:
    Jag har listat ut vad för person du är nu :emo-thumb
    Kör du ditt race så kör vi vårat nog med snack om detta nu.

Ah, antar att du kört mycket tarot-kort? Det funkar bra fan, man får helt nya perspektiv på saker och ting.

Mjao wrote:
    Ah, antar att du kört mycket tarot-kort? Det funkar bra fan, man får helt nya perspektiv på saker och ting.

De räcker väll ändå nu med ditt skit snack? Om de är ngt mer så skriv ett pm istället för att smutsa ner våran tråd.

Kör er stil grabbar, och fortsätt pumpa på! :up:
    Vi är många här ute som önskar ha samma glöd i träningen som ni.
    (Och det är nog fler än jag som smyger i eran tråd…)

/J

Off: Ser inget fel med varken klädsen, skriken eller något annat för den delen. Tänk ändå om det kunde vara lite fler medelålders-p3lysnnande-motionstränande-fruntimmer som kunde få lite extra glöd i träningen genom att peppa på varandra, så slipper man stå där som ett fån när halva gymmet kollar på en bara för att man råkade andas ut en aning för högt när man ligger där i benpressen.

Ontopic: Fina boejz där renegade.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 89 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.