Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

Home Forums Medlemsbilder Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 89 total)
  • Author

I all välmening, efter återigen nya filmer, så tycker jag att mina råd är goda. Gå ner lite i vikt och kör striktare, annars lär skadorna komma flygandes. Bänkpressen var en ostbågerygg utan dess like, flyesen var halva reps och kast med liten dvärg ska vi inte prata om.

Mvh

Jag blir inget annat än tårögd av avundsjuka när jag ser att ni är ett helt gäng som har roligt tillsammans på gymmet, och jag tycker att det är skitbra. Det finns ingen bättre motivator än att umgås ett gäng grabbar och göra något alla tycker är roligt, det taggar man till utav bara fan av oavsett om man ska måla makarontavlor, jaga brudar eller lyfta skrot.

Däremot verkar ni lägga mycket fokus på vilka kilon ni lyfter, utföranden hit och dit ser obehagliga ut och över huvud taget skulle jag vilja att ni allihopa egentligen bara tog det lite lugnare helt enkelt så att ni inte skadade er. Jag har i vanliga fall svårt för Mjao och hans svårsmälta attityd, men trots att han uttrycker sig som ett yxskaft ibland så är han inte dum i huvudet. Vissa av era rörelser kommer att bli skadliga med tiden.

Men skit i det om ni vill, alltså, oss gör det ju inget. Det är bara kul att ni lägger upp så mycket filmer hela tiden, fortsätt köra loss i den här tråden för det är verkligen roligt att se. Tycker jag iaf, visionär som jag tyvärr råkar på att ha blivit.

Edit; Tråd rensad på tjafs nu. Ingen varning har gjorts förtjänt av, men inläggen är borta och förhoppningsvis kan Krill3 och Mjao lägga det där åt sidan nu. Även om pojkarna vrålar och har bandanas på sig så är det ju som alla säger roligt med lite filmer, så vi med personliga åsikter kanske kan bita oss i läppen lite? Jag raderade även mitt eget inlägg, så alla vet det. Att jag klagar på någons bandana är inte bättre än att någon annan gör det, snarare tvärt om.

Så nu ägnar vi trådens all uppmärksamhet åt de roliga filmerna på grabbgänget istället! :friends:

Marcus said the word.:up:

I övrigt anser jag att Pierre har mycket god teknik i knäböj, dessutom på vikter som är respektabla.

Hatten av, mannen.:happy:

Shit vad kul!!
    Jag saknar den tiden när man hade hela kompisgänget nere på gymmet, stenhårda pass med en massa garv i mellan..

Tänk om man kunde ha hälften av den glöden ni grabbar verkar ha!!

Men som många innan har sagt så finns det ju lite finjustering att göra i utföranden av övningarna.

Va lite elakare mot varandra!
    Beröm när någon gör pers eller annat bra men våga oxå säga till när man tappar utförandet i övningen, ofta har man inte koll själv på hur illa man lyfter när man kör förfullt…

Det finns 2 sätt att lära sig: det första o det bästa är att lära sig av andras misstag, men dom flesta av oss måste göra misstagen själva för att lära oss ..

Kör hårt!!

ett set lite ibland med halvkasst utförande kan faktiskt göra nytta. Jag får t.ex. mer resultat av o kasta med 25-30kg hantelcurl än o köra strikt på 20. Dock gör jag inte det varje gång såklart, tror jag nog inte dessa gör heller. I vilket fall ger ju deras träning grymma resultat:up:. fuska med kontroll heter det ju..

Niclas Holgersson wrote:
    Det är samma låt hela tiden, Soilwork – distortion sleep :up:

Edit: Sorry för dubbelpost.

Tack

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag blir inget annat än tårögd av avundsjuka när jag ser att ni är ett helt gäng som har roligt tillsammans på gymmet, och jag tycker att det är skitbra. Det finns ingen bättre motivator än att umgås ett gäng grabbar och göra något alla tycker är roligt, det taggar man till utav bara fan av oavsett om man ska måla makarontavlor, jaga brudar eller lyfta skrot.

Däremot verkar ni lägga mycket fokus på vilka kilon ni lyfter, utföranden hit och dit ser obehagliga ut och över huvud taget skulle jag vilja att ni allihopa egentligen bara tog det lite lugnare helt enkelt så att ni inte skadade er. Jag har i vanliga fall svårt för Mjao och hans svårsmälta attityd, men trots att han uttrycker sig som ett yxskaft ibland så är han inte dum i huvudet. Vissa av era rörelser kommer att bli skadliga med tiden.

Men skit i det om ni vill, alltså, oss gör det ju inget. Det är bara kul att ni lägger upp så mycket filmer hela tiden, fortsätt köra loss i den här tråden för det är verkligen roligt att se. Tycker jag iaf, visionär som jag tyvärr råkar på att ha blivit.

Edit; Tråd rensad på tjafs nu. Ingen varning har gjorts förtjänt av, men inläggen är borta och förhoppningsvis kan Krill3 och Mjao lägga det där åt sidan nu. Även om pojkarna vrålar och har bandanas på sig så är det ju som alla säger roligt med lite filmer, så vi med personliga åsikter kanske kan bita oss i läppen lite? Jag raderade även mitt eget inlägg, så alla vet det. Att jag klagar på någons bandana är inte bättre än att någon annan gör det, snarare tvärt om.

Så nu ägnar vi trådens all uppmärksamhet åt de roliga filmerna på grabbgänget istället! :friends:

Det är sen länge glömt :up:

Alla: Tkr de är väldigt trevligt att alla uppskattar de och tkr de är kul (=
    Alla inlägg motiverar oss till att träna hårdare :up:

Mvh: Krille ;)

Quote:
    Krille: Baksida axlar i cc

Det man ser av axlarna/ryggen ser fan bra ut, fortsätt med filmer men släng gärna in lite helkroppsbilder med.

:bb:

David Eriksson wrote:
    Det man ser av axlarna/ryggen ser fan bra ut, fortsätt med filmer men släng gärna in lite helkroppsbilder med.

:bb:

Håller med, skulle gärna vilja se en Back DB från dig Krille :emo-thumb

Niclas Holgersson wrote:
    Håller med, skulle gärna vilja se en Back DB från dig Krille :emo-thumb

Blev ingen db bakifrån idag bjuder på en latsspred ist 8)

Krill3_ wrote:
    Blev ingen db bakifrån idag bjuder på en latsspred ist 8)

Snyggt!

ReNeGaDe wrote:
    Filmade ni inget, era nissar?

Ne glömde haha ska filma idag :)

Niclas Holgersson: Thanx :)

Ni påminner lite om Ronnie Coleman när ni tränar =)

Haha vilka jävla lirare :D Swengelskan är ju inte att leka med ! :)

JockeFoten wrote:
    Ni påminner lite om Ronnie Coleman när ni tränar =)

Hehe därifrån man får mesta av sina inspiration innan man drar iväg t gymmet :D

JakobMinell: Ja den är sten tuff våran engelska :D

Här är två klipp från gårdadens pass:

Krille: Dips 12 rep kv+ 25kg
    [youtube=QEwKpVgPAcY&feature=channel_page]

Danne: Dips ?reps kv
    [youtube=EvorEtcogLo&feature=channel]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 89 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.