Home › Forums › Medlemsbilder › Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2009 at 15:57 #679642Anonym anvandareMember
Grymt boys, är ni alltid ensamma på gymmet eller?
Edit: Vem står för musiken? grym smak!
4 februari, 2009 at 17:43 #679643Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Grymt boys, är ni alltid ensamma på gymmet eller?Edit: Vem står för musiken? grym smak!
ne fan när filmerna filmades var de typ 9 pers till på gymmet Men inte i just de rummet vi va i. en till film från igår
Musiken står jag å krille för oftast !
[youtube=epNRQykHg1k]
4 februari, 2009 at 23:05 #679644Anonym anvandareMemberTvå bilder från dagens biceps pass blev alldeles för sen träning idag :S runt 21 tiden märktes att kroppen inte var van vid detta.
Men de va bara ta sig i kragen och kötta på så hårt som de gick.
Nu ska jag skaffa mig lite välförtjänt sömn :pPace&love to ya;)
5 februari, 2009 at 14:43 #679645Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Av med linnena grabbar! :pJaja jag får la slänga av mig de idag då
5 februari, 2009 at 22:27 #679646Anonym anvandareMemberHär är lite klipp och bilder från dagens pass. Bilderna är inte av bästa kvalitet får inte ta mamma&pappas kamera längre haha men de visar iaf ngt
Decline flyes 28,5 kg (såg milos sarvec intruducera denis wolf för denna övning idag på youtube så blev as sugen på att pröva och va riktig killer övning (= ..)
[youtube=stJUl7aLJH0]
Incline pressar 41kg
[youtube=m7COpb2ObF0]
Bilder:
Det var allt från idag :up:
5 februari, 2009 at 22:38 #679647Anonym anvandareMemberFint grappar, ska testa de flyesen med nästa pass (Y)
5 februari, 2009 at 22:39 #679648Anonym anvandareMemberKul med filmer boys. Funderat mer på förslagen om att gå ner i vikt för att kunna utföra övningarna korrekt?
5 februari, 2009 at 22:45 #679649Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Helt jävla sjuka är ni boys :emo-thumbMin böjfilm kommer snart upp här också. Den låg på 80mb, så det lär väl ta en stund haha.
Hehe du är sjuk du med Bra mannen ! (=
Pontus Stridh: tycker jag du ska göra :up:
Mjao: Jag känner att jag får bra kontakt med muskeln som jag kör nu. Självklart går de alltid göra bättre utförande så kmr ändra till slut med..
5 februari, 2009 at 22:48 #679650Anonym anvandareMemberAight, dåså. Bara att köra på!
6 februari, 2009 at 10:15 #679651Anonym anvandareMember#Mjao
Du måste verkligen ha det perfekta livet och kroppen också. Jag vill se dig lite också, släng du också upp en jävla film innan du lägger in ett jävla inlägg till eller bara dra. Du beter dig som en jävla p12 som har stora problem i din lilla värld. Låt dom bara inte gå ut över alla andra.
Fan lack nu jag är en av dom på filmerna.
6 februari, 2009 at 12:06 #679652Anonym anvandareMemberMannish wrote:#MjaoDu måste verkligen ha det perfekta livet och kroppen också. Jag vill se dig lite också, släng du också upp en jävla film innan du lägger in ett jävla inlägg till eller bara dra. Du beter dig som en jävla p12 som har stora problem i din lilla värld. Låt dom bara inte gå ut över alla andra.
Överreagera inte nu.
6 februari, 2009 at 12:26 #679653Anonym anvandareMemberMannish wrote:#MjaoDu måste verkligen ha det perfekta livet och kroppen också. Jag vill se dig lite också, släng du också upp en jävla film innan du lägger in ett jävla inlägg till eller bara dra. Du beter dig som en jävla p12 som har stora problem i din lilla värld. Låt dom bara inte gå ut över alla andra.
Inget att brusa upp dig för. Alla får ha sina åsikter och syn på det hela.
Han gav er tips att förbättra tekniken för att från hans sida så tyckte han inte att den var ok.
Antingen tar du åt dig av vad han säger eller så skiter du i det. Det är upp till dig. Man behöver inte lyssna på allt som sägs.Roligt att ni lägger upp filmer. Så har man något att sitta och titta på om kvällarna :up:
6 februari, 2009 at 13:06 #679654Anonym anvandareMemberDjupet i böjen är riktigt bra, inge snack, men ATG vetifan…
6 februari, 2009 at 16:41 #679655Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Är detta, enligt din åsikt, ATG då?Det är riktigt bra djup in any case.
Själv tycker jag mest att det ser läskigt ut att köra tunga böj i joggingpuppor – de är så jävla instabila. Nästan så det adderar lite till hardcorefaktorn?
6 februari, 2009 at 17:27 #679656Anonym anvandareMemberSJUKT FINA BÖJ, tycker dem Är klart godkända och riktigt bra, inget fel pa dem. Keep it up, riktigt roligt att se. mvh cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.