Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

Home Forums Medlemsbilder Herrarna: ReNeGaDe, dabits, Dannex, Krill3, Mannish m.fl kör hårt.

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 76 through 89 (of 89 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    [youtube=DfPXyJFhmOQ]

Kan någon berätta vad denna låten heter? :)

12 stones – the anthem. är med i NBD

mr.jarlesjo wrote:
    12 stones – the anthem. är med i NBD

Thx, jo jag vet, kände igen den från filmen :up:

Pierre!

3 saker

-Ett tips är att då du lyfter ut stången ställ dig smalt med båda fötter bredvid varandra, sen ta nåt kliv åt sidan åt varje håll, så du slipper tappa massa kraft. Jobbar med samma själv.

-Har du prövat bredare stance någon gång, genererar för min del mkt mer kraft och knäna tittar inte fram så mkt

-Höj 30 kg ;)
    Du har väl ökat en hel del i böjen?

Bra jobbat! Vad ligger dagsvikten på?

:)

ReNeGaDe wrote:
    Knäböj, 150*3.

[youtube=bwIW7oQ3QDc]

Och jag antar att kissekatten blir den förste att säga något om djupet. Men det är ATG, jag valde en dålig vinkel bara.

bra djup

ReNeGaDe wrote:
    Steppen1983: Tack ska du ha Cesse! :) kul att höra.

Fredrik.J: Nämen, ta mig fan! Är detta verkligen sant? Fick jag verkligen konstruktiv kritik just precis? Det tillhör inte vanligheterna i den här tråden :D jag tackar så mycket Fredrik. Jag ska testa detta nästa pass.

Haha, hade jag höjt 30kg till hade jag nog fällt ihop och dött ;) Jodå, jag ökar ganska bra och stadigt uppåt känner jag. Vikten ligger nog på 76-77kg morgonvikt. Känns som att jag går ner i vikt (fett, förhoppningsvis) samtidigt jag ökar i styrka, vilket jag är glad över, och något jag eftersträvar just nu.

Headhunter: :devil:

hahaha:p

ReNeGaDe wrote:
    130*8 – finns på sida 4.

[youtube=FBQ8c_-qQ8g]

Är detta, enligt din åsikt, ATG då?

Skulle fråga vad låten hette men efter lite sökande så hittade jag den själv :)

Mannish wrote:
    #Mjao

Du måste verkligen ha det perfekta livet och kroppen också. Jag vill se dig lite också, släng du också upp en jävla film innan du lägger in ett jävla inlägg till eller bara dra. Du beter dig som en jävla p12 som har stora problem i din lilla värld. Låt dom bara inte gå ut över alla andra.

Fan lack nu jag är en av dom på filmerna.

Nåja, vad har mitt perfekta liv och min uberfysik med min kritik av filmerna att göra? Jag trodde man slängde upp filmer för att både få positiv såsom negativ kritik. Men du kanske är ute efter lite ryggdunk? Men jag kan väl filma någon film , om det nu skulle hjälpa?

Puss och kram

Har denna tråden dött eller? :P

Pumpa upp några filmer !

Oggelit0 wrote:
    Pumpa upp några filmer !

+1 de va kul o se era filmer släng upp mer nu o inte bara 1

Headhunter wrote:
    +1 de va kul o se era filmer släng upp mer nu o inte bara 1

De kmr filmer ikväll grabbar :) Har vart upptagen med flytt och även vart sjuk.
    Men idag kör vi igång igen :up:

Mvh: Krille

Ni får komma på något ballt namn till era filmer, i stil med ”Pumping Iron” eller ”Blood and Guts”.

Krill3_ wrote:
    De kmr filmer ikväll grabbar :) Har vart upptagen med flytt och även vart sjuk.
    Men idag kör vi igång igen :up:

Mvh: Krille

bra där :Dlängtar

Viewing 14 posts - 76 through 89 (of 89 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.