Hillary Nambwaya, bilder inför SM

Home Forums Medlemsbilder Hillary Nambwaya, bilder inför SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 62 total)
  • Author

Ett stort tack till Er alla!

Jag är riktigt nöjd. Hillary skötte sig utomordentligt under de sista veckorna och var otroligt lugn och fokuserad under tävlingsdagarna. Dessutom poserade han riktigt bra (samt var lyhörd nog att justera några småsaker när jag skrek som en idiot från scenkanten).

Även om det var två tävlingsdagar för Hillary lyckades vi få till formen riktigt bra. Dessutom lyckades han pressa ned sig i -70 (69,85kg), vilket var extra kul.
    Eventuellt blir det tävlande på Luciapokalen och därefter blir det uppbyggnad för hela slanten.

Jag vill även passa på att berömma Lars Forss som gjorde ett riktigt hästjobb med formen de sista tre veckorna innan SM. Nu är det Luciapokalen som gäller!

Ett litet avslutningskort på Hillary och Martin Kjellström. Det går drygt två Hillary på en Martin… ;)

[img=http://www.bartoll.com/hillary/Martin_Hillary_mm_480.jpg]

Imponerande form p

Får han ställa upp i LP?

Det tänkte jag oxå på, har för mig att jag läst att man inte får ställa upp i lucia om man vunnit sm? kan ju ha fattat det fel :p

Han kan inte st

Joachim Bartoll wrote:
    Jag vill även passa på att berömma Lars Forss som gjorde ett riktigt hästjobb med formen de sista tre veckorna innan SM. Nu är det Luciapokalen som gäller!

Lars är helt sjuk på det viset, inför förra tävlingen -03 såg man knappt magrutorna 3 veckor innan tävling.
    I slutet på dieten rinner fettet av honom

N

GRATTIS TILL GULDET OCH SILVRET![/b]:emo-thumb
    mycket lovande!:worship:

Ser bra ut Hillary! Piska vaderna rejält bara ;-)

snygg fysik, ska bli kul o se hur han utvecklas

grymt !

Jag är så glad att han till slut sket i den där jäkla fotbollen:p :emo-thumb

hård som sten ! grattis återigen hilary o hoppas ses på scenen fler gånger :emo-thumb

hur l

Grym överkropp, inte lika imopnerad av benen men dom e muskulös saknar lite mass dock tycker jag!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 62 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.