hultman

Home Forums Medlemsbilder hultman

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hur lång väg, fysikmässigt, har jag kvar innan jag kan hävda mig i Af? Tränat i många år, är 19 bast, väger lite drygt 90 pannor och är 186 cm.

[http://www.geting.se/viewimage.php?image=10416-resized.JPG]
    [http://www.geting.se/viewimage.php?image=10414-blekfet%20rygg.JPG]

Ligger givetvis efter styrkemässigt också :

Posa lite också tycker jag, du har ju talang i min mening.

Jag e också 19 och gjorde min debut i år, gick skit i poseringen, fick dock ett bra kvitto i styrkan, men jag kan garantera att man behöver den erfarnheten från minst en tävling för att över huvudtaget kunna konkurera i symmetrin.

Jag lärde mig grymt mycket och man sert vad man behöver ändra på i poseringen när man står bredvid dom andra, för poseringen är viktigare än att ha lite extra massa. Då kan man inte posera spelar det ingen roll hur stor man är.

Så debutera så snart du akn och känn på det, sen vet du vad du behöver förbättra och när du vill tävla igen…

Hur som helst ser det bra :emo-thumb

Lycka till…

MVH Martin

norsk_gadd wrote:
    Posa lite också tycker jag, du har ju talang i min mening.

Så mycket talang vet jag inte. Tränat länge och försökt köra seriöst, så det är väl ingen sensationella resultat direkt. Har en lång bit kvar till din fysik 😮
    Kamerajäveln dog innan jag hann dra igång den enda pose jag inte ser ut som en pinne i: sidechest 8)

Martin:
    Glodde på dina bilder, och förstår varför du tävlar. Hur gick det för dig, och vad grejade du i styrkeronderna? Tack förresten :)

Körde SM nu 23 spetember. Kom sist i symmetrin, mest pga av dålig posering med axlarna alldeles för högt upp, kunde nog plockat nån, några placeringar annars, men sen saknar man ju självklart en del massa o kanske lite hårdhet.

I styrkan kom jag 5 i chins med 25st (trotts 3 bortdömda) och 11 i dips med 27 (4 bortdödmda) och 8 totalt vilket kändes bra då man gjorde sin debut på ett SM….

Tycker du ska prova på o tävla för man kan bara se hurd et verkligen ser ut när man e i from…

Mvh Martin

Martin. wrote:
    Körde SM nu 23 spetember. Kom sist i symmetrin, mest pga av dålig posering med axlarna alldeles för högt upp, kunde nog plockat nån, några placeringar annars, men sen saknar man ju självklart en del massa o kanske lite hårdhet.

Benen både lår och vader bör väll lägas ned en del mer träning på med.

Snyggt Hultman lite deff på det där:up:

Vad hade de som vann chins/dips?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.