Hur gammal måste man vara?

Home Forums Medlemsbilder Hur gammal måste man vara?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • Author

Hej jag e 16 år gammal och undrar hur gammal måste man vara för att tävla i fitness?

har laddat upp 4 st bilder hur min kropp ser ut.

har aldrig hört någon åldersgräns faktiskt. Ju tidigare debut desto roligare :)

Jävla bra grund!

om du menar mig så säger jag ” tack ”:D

Haha, din avatarbild är störtskön! Kör på bara!

Reglerna säger att man måste vara minst sjutton år, men man kan få dispens om målsman godkänner att du vill tävla. Fysiken ser onekligen bra ut, med tanke på åldern. Gymnast, månne?

okey.. då kan jag glömma det.. morsan kommer å inte låta mig tävla.

DJUP erotisk underton här!:D

Näe ser sjukt bra ut för att vara 16! Har för mej att SKKF tillämpar 18gräns för det mesta, helt enkelt därför att det inte är hälsosamt varken fysiskt eller psykiskt att pressa sin kropp så maximalt som man gör inför en tävling.

Har sett tävlande under dock så maila dem & fråga!

(Pernilla Johansson t.ex. vad hände med henne btw?(PS lillebrorsan är över henne nu..:ike:))

nej.. jag är inte gymnast. tränar bara på gym å har gjort det nu i 1,5 år.

Vandraren wrote:
    Haha, din avatarbild är störtskön! Kör på bara!

HAHAHA

Ser snygg ut ! Lågt bf ftw!

Mranderson wrote:
    HAHAHA

Ser snygg ut ! Lågt bf ftw!

jaja.. det va inte me menning att pluta ut röven

Version-91 wrote:
    jaja.. det va inte me menning att pluta ut röven

HAHA :D
    Ontopic så har du ju redan fått de svar du var ute efter, men imo vore det bättre att vänta några år till och få upp mer massa (för utgångsläget du har redan nu ser skitbra ut). Dessutom om du hinner bli 18 år tills dess är du ju även myndig, tänkte på vad du skrev angående din mamma.

jwallin wrote:
    HAHA :D
    Ontopic så har du ju redan fått de svar du var ute efter, men imo vore det bättre att vänta några år till och få upp mer massa (för utgångsläget du har redan nu ser skitbra ut). Dessutom om du hinner bli 18 år tills dess är du ju även myndig, tänkte på vad du skrev angående din mamma.

jaa.. ska vänta nåra år till.. jag kommer ju å vara en tändsticka jämnför me de andra tävlande om jag skulle tävla nu. har as mkt å göra me ryggen å armar osv.

Kör mycket chins och få upp vidden…Fy fan vilken avatarbild haha :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.