Hur gammal måste man vara?

Home Forums Medlemsbilder Hur gammal måste man vara?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author
    World War III wrote:
    Kör mycket chins och få upp vidden…Fy fan vilken avatarbild haha :D

kan ni sluta mobba mig för den bilden lr?:what:

Version 91.
    Kör hårt. Tänk om man hade haft de där musklerna när man var i din ålder. Mycket bra jobbat !!!

BallPythoN wrote:
    Version 91.
    Kör hårt. Tänk om man hade haft de där musklerna när man var i din ålder. Mycket bra jobbat !!!

tack biffen.. ska köra tills jag känner blodsmak i munnen när förskyldningen e borta:)

Version-91 wrote:
    kan ni sluta mobba mig för den bilden lr?:what:

Den man älskar (eller i detta fallet: har en askul avatar) agar man, detta gäller speciellt här på BODY. :D

jag tycker den är priceless den bilden, äkta pose! Får nog många kvinnor o vattnas mellan …

Djävligt grym kropp varesig mamma vill eller inte. Det är inte varje dag 16-åringar lägger upp sånna fysiker på det här forumet!

Richard B wrote:
    jag tycker den är priceless den bilden, äkta pose! Får nog många kvinnor o vattnas mellan…

…ögonen.

Vad ligger vikt och längd på?

Tobbbe wrote:
    Vad ligger vikt och längd på?

170 cm lång
    56,7 kg

jag e inte så stor som ni tror…

Marcus Syvertsen wrote:
    Djävligt grym kropp varesig mamma vill eller inte. Det är inte varje dag 16-åringar lägger upp sånna fysiker på det här forumet!

…ögonen.

haha tackar:emo-thumb

Richard B wrote:
    jag tycker den är priceless den bilden, äkta pose! Får nog många kvinnor o vattnas mellan …

hahaha :D

Version-91 wrote:
    170 cm lång
    56,7 kg

jag e inte så stor som ni tror…

Oroa dig inte för åldersgränsen, din fysik är antagligen inte tävlingsmogen före du fyllt 17 ändå.

Kör på som du gör, fyll 17 och låt morsan säga vad hon vill. :up:

Jäkla ungar att ha sjukt stabila fysiker redan, det är nu man slår huvudet i bordet att man inte börja när man var som mest ’fertil’. :D

Tänka sig hur du ser ut när du är 20, kan du nog plocka hem mkt!

Chrillee wrote:
    Jäkla ungar att ha sjukt stabila fysiker redan, det är nu man slår huvudet i bordet att man inte börja när man var som mest ’fertil’. :D

Tänka sig hur du ser ut när du är 20, kan du nog plocka hem mkt!

hoppas det…

grym kropp!:up:

Lust att bjuda på några stats?

ser riktigt bra ut.men hur ser ben och vader ut? hade jag varit du hade jag inte haft så brottom med att tävla träna något några år till och isåfall gå upp och dominera.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.