Home › Forums › Medlemsbilder › hur långt kan man ha kvar?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2009 at 01:25 #554489Anonym anvandareMember
få i dig 150-200 g protein dagligen, ät vanligt med 3 timmars mellanrum, proteindrink kan vara bra men mat är det bästa..ca 1år så väger du 10-15 kg mer…kör bas övningar med ca 5-7 dagars paus mellan varje övning…öka vikter direkt du känner att du kan lyfta mer än 5reps
lycka till
:up:
12 maj, 2009 at 12:41 #554490Anonym anvandareMemberTiden det tar beror ju på vad man gör på gymet. Om man tränar eller om man bara är där, under de 2 månaderna som du har tränat nu, så har din kropp precis börjat förstå att den har muskler som du kan styra över. Kör på som du gjort, håll dig till ett schema och kör det så att du lär dig övningarna och kan lasta på lite mer utan att det blir vingligt. Sen som alla säger, ät, ät allt du kommer över hemma.
14 maj, 2009 at 21:41 #554491Anonym anvandareMemberLudwig-92 kul att du tagit min kompis mage som andra bild, hur stor är chansen
Edit: på första sidan.
14 maj, 2009 at 22:08 #554492Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Ludwig-92 kul att du tagit min kompis mage som andra bild, hur stor är chansenEdit: på första sidan.
hahahha inte stor men kolla bara runt på foorrumet efter folk i ungifär samma ålder som jag är när de tog bilderna
15 maj, 2009 at 10:53 #554493Anonym anvandareMemberHa för guds skull inte bråttom!
För att citera Bob Kelso i Scrubs:
”Nothing worth having comes easy”17 maj, 2009 at 15:05 #554494Anonym anvandareMemberJa nu har ja en ny fråga …. för imorgon så kommer jag ha problem med att få till maten och undrar hur ja skall gå tillväga. jo jag går i skolan till tio i ett sen får vi käka o sedan åka hem. men skall iväg tidigt imorgon och tänkte hinna träna före så hur skall jag göra
alternativ 1
Jag käkar en macka på våran rast vid tolv och kanske en frukt och sedan drar och trännar direkt när vi slutar och sedan tar en protte-drink och en macka efter.
alternativ 2
jag käkar skollunchen och direkt efter det åker jag och styrketränar.så vilket är bäst att välja och skriv gärna varför
17 maj, 2009 at 15:41 #554495Anonym anvandareMemberludwig-92 wrote:Ja nu har ja en ny fråga …. för imorgon så kommer jag ha problem med att få till maten och undrar hur ja skall gå tillväga. jo jag går i skolan till tio i ett sen får vi käka o sedan åka hem. men skall iväg tidigt imorgon och tänkte hinna träna före så hur skall jag göra
alternativ 1
Jag käkar en macka på våran rast vid tolv och kanske en frukt och sedan drar och trännar direkt när vi slutar och sedan tar en protte-drink och en macka efter.
alternativ 2
jag käkar skollunchen och direkt efter det åker jag och styrketränar.så vilket är bäst att välja och skriv gärna varför
Nämen, alltså så jävla viktigt är det inte att pricka in måltiderna precis, speciellt inte när man inte ligger bland eliten och dietar etc. Och du ska väl verkligen inte dieta nu, eller? Välj det som passar dig och din mage bäst, mycket mat, träning och sköt vilan så ska du se att du växer.
Men om jag skulle välja något så skulle jag ta alt 2, en macka är inte mat.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.