Home › Forums › Medlemsbilder › Hur ser din sommar form ut?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 juli, 2006 at 10:11 #989550Anonym anvandareMember
Nöjd med vistelsen? Jag ska dit på fredag!
IATOAON wrote:Här har ni min sommarform. Hyfsat rund under fötterna, så även om magen och i huvudet. Förtvingen är långt gången efter 1 månads uppehåll pga sjukdom, spädde på det hela med 1 veckas festande i Ayia Napa. Notera även den läckra polkagrisinspererade brännan!
(tur man bara sitter i publiken på tävlingarna )24 juli, 2006 at 11:27 #989551Anonym anvandareMemberRichardE wrote:Oj !! tackar för det 😮Jag väger ca 94kg.. .. så JA om det beslutas för att köra Lucia så ger jag gärnet, Lovar
Vad tror du att du kommer väga vid tävling? Har inte du en hemsida?
24 juli, 2006 at 17:16 #989552Anonym anvandareMembersilverdolken wrote:Ja, jag har tränat riktigt bra i 1, 1/2 månad tyckte jag hade bra sommarform tills jag kom in här. Alla jobbar riktigt bra stort grattis!! kämpa vidare.Så här ser jag ut
okej… hur går träningen då, ökar du nått?
24 juli, 2006 at 22:05 #989553Anonym anvandareMemberjonny.v wrote:okej… hur går träningen då, ökar du nått?Tro det eller ej så börjar det hända något, med tanke på att jag var en sticka utan några synliga muskler… nu har jag kommit igång ordentligt med kostintaget och börjar orka lyfta tyngre i kombination med tekniken. Borde kanske skriva dagbok?
24 juli, 2006 at 22:18 #989554Anonym anvandareMemberHenkeThePeak wrote:Nöjd med vistelsen? Jag ska dit på fredag!Jofan, helt okej ställe att röja på. Medelåldern var lite väl låg så man kände sig som farbror Bosse ibland.
25 juli, 2006 at 12:07 #989555Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vad tror du att du kommer väga vid tävling? Har inte du en hemsida?Väger väl troligt vis på gränsen till den klass jag ska tävla i
Nej det har inte blivit ngn hemsida ännu, har väl inte haft högsta prio men det kommer.. det kommer. Om ngn vill göra den åt mej så klart
Hur går det själv med träning å tävlings planer?
R
25 juli, 2006 at 12:16 #989556Anonym anvandareMemberRichardE wrote:Väger väl troligt vis på gränsen till den klass jag ska tävla iNej det har inte blivit ngn hemsida ännu, har väl inte haft högsta prio men det kommer.. det kommer. Om ngn vill göra den åt mej så klart
Hur går det själv med träning å tävlings planer?
R
Yo
Jo jag ska tävla i dec har dietat nu sedan april och trivs bra med det. Kommer gå ner sakta och har redan tappat 5 kg . Har precis haft en platå och nu kör jag lite hårdare med cardio ett tag .Hur som så håller du en kanon form , jag kan hjälpa till med att hålla tjejerna i styr om det blir för jobbigt Nä fan jag skämtar
Det är varmt idag och jag jobbar inne
ska bli kul att se dig på scen=)
27 juli, 2006 at 01:04 #989557Anonym anvandareMemberBIGBOSS wrote:Är ni av adlig börd ”Silverdolken”.
Tänkte framförallt på den mycket Rojala näsan ni ligger inne med .Nja, inte vad jag vet… jag har i alla fall inte blått blod…
Men det är ju som dem säger. Alla djur som har blått blod är ryggradslösa28 juli, 2006 at 19:19 #989558Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Pecsen såg köttiga ut!Sen är skräpmat inte fusk, utan ett medvetet dietverktyg för oss med snabb metabolism.:emo-thumb Åtminstonde resonerade jag så för 7 magrutor sen…..
Haha, jo nu närjag vart sjuk har jag fått äta skräpmat 2ggr om dagen för att maxa kalorierna. Stackars mig
28 juli, 2006 at 19:22 #989559Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Min sommarform 10 dagar in i deffen.Richard : Bra form ! Klart det blir Lucia !
GRYMMA vader!! :up: Resten ser så klart bra ut det med!
28 juli, 2006 at 20:45 #989560Anonym anvandareMemberRichardE wrote:Det va ettag sedan jag postade här men här kommer sommar formen… togs i hettan på gymmet den 7/7…RichardE
Imponerande form:up:
29 juli, 2006 at 02:15 #989561Anonym anvandareMemberCagiva wrote:GRYMMA vader!! :up: Resten ser så klart bra ut det med!Tack ska du ha. :worship:
30 juli, 2006 at 18:37 #989562Anonym anvandareMemberVilodag idag så jag passade på att ta kort på min så kallade sommarform. Väger runt 95 och är 173-174. Vaderna har blivit bättre men långt ifrån vad de ska vara.
30 juli, 2006 at 18:47 #989563Anonym anvandareMemberYacob wrote:Vilodag idag så jag passade på att ta kort på min så kallade sommarform. Väger runt 95 och är 173-174. Vaderna har blivit bättre men långt ifrån vad de ska vara.Störst på gymet :emo-thumb
30 juli, 2006 at 20:06 #989564Anonym anvandareMemberYacob wrote:Vilodag idag så jag passade på att ta kort på min så kallade sommarform. Väger runt 95 och är 173-174. Vaderna har blivit bättre men långt ifrån vad de ska vara.ser bra ut, lite rund o go i ansiktet:D
kämpar sj på för fullt, dietat i snart 3 veckor nu, ätardag igår och idag (sön) så ångrar man djupt att man inte tog den där flötiga kebak pizzan endå
hoppas allt e bra annars/vh -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.