Hur ser din sommar form ut?

Home Forums Medlemsbilder Hur ser din sommar form ut?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 232 total)
  • Author
    jonny.v wrote:
    bra deff där!:up: va är de för längd å vikt på dig?

tack, 185 lång 90 kg lätt
    ska upp till 100 å vända nu tängte jag

när tog du den bilden stefan? du ser bra mkt större ut nu? är det bilden som ljuger?

alexander lindström wrote:
    Lägg dom sista tio kilona på vaderna då:D

¨
    ska försöka :D

Paula wrote:
    när tog du den bilden stefan? du ser bra mkt större ut nu? är det bilden som ljuger?

23/6 enligt kameran, har ju ”tjockat” till mig lite sen dess :|
    men du känner igen rummet?

lingan wrote:
    tack, 185 lång 90 kg lätt
    ska upp till 100 å vända nu tängte jag

Väger du 90 kilo i den deffade formen?
    Vart har vikten satt sig då?

lingan wrote:
    Sommarformen som jag nu ska bort…

Grymt bra deff! :up:
    Fan, jag va helt 100 på att du va längre än mig?? ;)

Benjamin wrote:
    Väger du 90 kilo i den deffade formen?
    Vart har vikten satt sig då?

väger 90 idag. var väl 3kg lättare när bilden togs å då hade jag lite kvar å plocka bort framförallt på benen…

xRickardx wrote:
    Antingen har han stora ben eller bara ”lagt på” några extra kilo, det är ju ett träningsforum can’t be a pussy you know.;)

Kanske e glädjevågen på exhale som ljuger 😥
    Martin eller Micke ni får kalibrera… :rtfm:

uch säj inte sådär, är sååååååå sugen på snacks nu men snart e det ju lördag….hur mk nötter kan man äta utan att det påverkar formen negativt??? någon kunskap på det???

Yacob wrote:
    Tack boys! Störst vet jag inget om Fidde. Har inte du fått höra att storleken spelar ingen roll! HAHAHA

Jiggen: Med din kroppsfettprocent kan du nog ha 4 ätardagar! :P Adam Sandler skulle ha sagt: You can do it!!!

tom mage…. dålig säng, varmt hus, inget syre, glömde träna på nästan 2 år…hahahahaa å ändå e ja grrrym moooaaaahhhh

fan får inte upp den……. bilden, hahaa

tror jag e den korte… ;-)

detta VAR min sommar form…
    men efter semestern i kosova där all god mat e så billigt så ser det annorlunda ut nu:|

jiggen wrote:
    uch säj inte sådär, är sååååååå sugen på snacks nu men snart e det ju lördag….hur mk nötter kan man äta utan att det påverkar formen negativt??? någon kunskap på det???

Cashewnötter gillade jag under min diet. ca 40 gram innan läggdags var lagom. Konstigt nog var jag aldrig hungrig under min diet. Jordnötter är si o så med men jag gillar inte de så värst. :D Ta en stor näve varje kväll! :up:

Yacob wrote:
    Cashewnötter gillade jag under min diet. ca 40 gram innan läggdags var lagom. Konstigt nog var jag aldrig hungrig under min diet. Jordnötter är si o så med men jag gillar inte de så värst. :D Ta en stor näve varje kväll! :up:

Tycker det kvittar vad fan du stoppar i dig så har du mask hela kroppen ändå :D Inte som jag fet hur nyttigt jag än äter

Ju närmare vintern kommer desto bättre brukar min form bli öööö är man inte klok i huvudet för det är ju på sommaren man ska va hård ju:|
    Här är sommarformen i alla fall:ike:

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.