Hur ser din sommar form ut?

Home Forums Medlemsbilder Hur ser din sommar form ut?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 226 through 232 (of 232 total)
  • Author
    Yacob wrote:
    Cashewnötter gillade jag under min diet. ca 40 gram innan läggdags var lagom. Konstigt nog var jag aldrig hungrig under min diet. Jordnötter är si o så med men jag gillar inte de så värst. Ta en stor näve varje kväll!

ofan du gjorde det alltså? är så rädd för fetterna men det är klart en näve kanske inte skadar men 40gr om dagen :| är ju drygt 350gr veckan o din form påverkades inget negativt eller???
    lördag idag:D blev en ”vanlig” frukost i dag, tänk vad man uppskattar de små enkla sakerna under dieten, ex en fralla med lite smör o en ost skiva :p …

ska försöka lägga upp lite bilder framöver så vill jag ha en bedömning av dig om det är någon skillnad från förra gången :D

Hmmmm Hmmmmm..jiggen..Var blir bilderna av?;)

Jag käkar också ganska mycket Cashewnötter på mina dieter utan att det påverkar mig negativt,tvärtom tror jag.
    Tar alltid en näve innan jag lägger mig och på morgonen.
    Gott

Mickebodyb:Mycket bra sommarform!!

mickebodyb wrote:
    Ju närmare vintern kommer desto bättre brukar min form bli öööö är man inte klok i huvudet för det är ju på sommaren man ska va hård ju:|
    Här är sommarformen i alla fall:ike:

Riktgit bra form Micke :emo-thumb

Fidde_Mannen wrote:
    Riktgit bra form Micke :emo-thumb

Njaa inte så jättebra sommarform Fidde men det kan ju bli bra vinterform kanske:emo-thumb
    Och till Kleine säger jag samma sak he he :ike:

jiggen wrote:
    ofan du gjorde det alltså? är så rädd för fetterna men det är klart en näve kanske inte skadar men 40gr om dagen :| är ju drygt 350gr veckan o din form påverkades inget negativt eller???

He he, jag äter 120 g jordnötter varje dag under min deff. :D
    40 g är bara peanuts. ;)

Kleine wrote:
    Hmmmm Hmmmmm..jiggen..Var blir bilderna av?;)

Jag käkar också ganska mycket Cashewnötter på mina dieter utan att det påverkar mig negativt,tvärtom tror jag.
    Tar alltid en näve innan jag lägger mig och på morgonen.
    Gott

tack för tippsen!
    kan jag äta på med gott samvete då :D
    dom kommer snaaart..! får snart en ny dator på jobbet o då kan jag lägga upp bilder, har inte tillgång till att göra det nu, så formen hinner väl kanske förbättras lite före de smäcks upp..! men har börjat hårdna till lite nu o var tvungen att göra ett nytt hål på skärpet:D

Ser bra ut.

Viewing 7 posts - 226 through 232 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.