Hur ser din sommar form ut?

Home Forums Medlemsbilder Hur ser din sommar form ut?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 232 total)
  • Author
    Eva Birath wrote:
    Så här ser jag ut nu. Jag skall börja deffa inför SM 1 juli, tror att det rör sig om ca 6/7 kg

:worship: :worship: :worship: DET är sommarform, inget problem med att visa sig på stranden i den formen. Väntar redan på att sm biljetterna släpps, ser ut att kunna bli en höjdare:)

sockerconny wrote:
    Min härliga form… ingen beach än!!!

Började i måndags med en 5 veckors diet för att inte ha allt för mycket att deffa i höst….

Det ser bra ut Conny. Jag tycker att benen och vaderna har blivit bättre. :up:

Tack Katti, Ellen, Dessan, Linus, TeTe, Frida-Mari och Mantus!

Det känns bra att inte ha så mycket att deffa bort i år, jag hoppas på att jag skall få till formen ordentligt inför årets SM, lyckades inte så bra med det förra året.

TeTe! Underbar bild, skulle vilja snusa lite på det fina lilla huvudet :)

SandraJ wrote:
    Snyggt pojken!! :up: När är bilderna tagna?

Ursäkta dröjningen, har varit bortrest hela veckan :)
    Tack så mycket! Kul att höra.
    Hmm, 2 veckor sedan om jag minns rätt. Men nu ser jag nått som inte stämmer här. Haha oj ryggbilden e inte rätt. Måste blivit nått fel. 😮 Aja, ska hitta den riktiga som ska vara där o lägga upp den iställe. Ursäkta misstaget allihop.

Eva Birath wrote:
    Så här ser jag ut nu. Jag skall börja deffa inför SM 1 juli, tror att det rör sig om ca 6/7 kg

Smart av dig att hålla så bra off form tror jag.
    För det blir ju så mycket lättare att göra din deff nu från detta läget.
    Lycka till med deffen:up:

mickebodyb wrote:
    Smart av dig att hålla så bra off form tror jag.
    För det blir ju så mycket lättare att göra din deff nu från detta läget.
    Lycka till med deffen:up:

Tack Micke, jo jag tror och hoppas att det blir lättare att få till formen ordentligt.

När tänker du tävla igen?

sommarform? är inte det en maträtt? :|

Eva härlig form! hoppas din coach har lite bättre koll på tiderna iår så du slipper stressa som sist……:up:

Reyky wrote:
    sommarform? är inte det en maträtt? :|

Eva härlig form! hoppas din coach har lite bättre koll på tiderna iår så du slipper stressa som sist……:up:

Tack! ha ha, jo jag tänkte nog hinna med både uppvärmning å färg i år :)

Eva Birath wrote:
    Tack Micke, jo jag tror och hoppas att det blir lättare att få till formen ordentligt.

När tänker du tävla igen?

Har inte bestämt till 100% när det blir men är väldigt väldigt sugen och tror jag kan komma in mycket bättre då många av mina svagheter har blivit mycket bättre.
    Kanske dyker upp på någon tävling snart:ph34r:

Ulf Gror wrote:
    Micke! Avataren är mäktig det är bara få till benen och behålla 8-10 kg mer än sista tävlingen så blir det bra.:up:

Precis så är det tänkt att jag ska göra och minst 10 kg mer och jag har redan förbättrat mina ben mycket tror jag och allra helst vaderna.
    Men har ochså tränat vader varannan dag sen förra tävlingen och aldrig ben mindre än 2 gånger i veckan och ibland till och med 3-4 gånger och det har gjort mycket för mig både styrkemässigt o volym mässigt och många på gymet säger att de har blivit mycket bättre hmmm hoppas de har rätt he he:emo-thumb

mickebodyb wrote:
    Har inte bestämt till 100% när det blir men är väldigt väldigt sugen och tror jag kan komma in mycket bättre då många av mina svagheter har blivit mycket bättre.
    Kanske dyker upp på någon tävling snart:ph34r:

Kul! Du var grym men jag tror att du kan bli ännu grymmare om du inte går så lågt

Fyllde du tillräckligt?

Eva Birath wrote:
    Kul! Du var grym men jag tror att du kan bli ännu grymmare om du inte går så lågt

Fyllde du tillräckligt?

Nä fyllde aldelles för lite bara lite nötter kvällen innan och det var inte mycket nötter heller och det gick som det gick med ha ha var livrädd att släta ut min dumme fan och jag blev lite knäpp i huvet av att ha så lite energi i kroppen och tänkte väldigt ologiskt och var inte precis smart hmmm kanske inte är det i vanliga fall heller he he men det var värre då i alla fall:o
    Tömmde ju i sju dar med som du kanske kom ihåg att jag sa till dig och allt var lite väl extremt men visste inte hur lätt eller svårt det skulle vara att ta bort de sista på kroppen för hadde aldrig gjort det tidigare men tror jag kommer vara lite lugnare nästa gång och fylla mer o tömma kortare tid för såg nästan lika bra ut på 107 kg 2-3 dagar efter tävling och då drack jag ändå kopiösa mängder och åt nått jävulskt mycke mat he he;)

mickebodyb wrote:
    Nä fyllde aldelles för lite bara lite nötter kvällen innan och det var inte mycket nötter heller och det gick som det gick med ha ha var livrädd att släta ut min dumme fan och jag blev lite knäpp i huvet av att ha så lite energi i kroppen och tänkte väldigt ologiskt och var inte precis smart hmmm kanske inte är det i vanliga fall heller he he men det var värre då i alla fall:o
    Tömmde ju i sju dar med som du kanske kom ihåg att jag sa till dig och allt var lite väl extremt men visste inte hur lätt eller svårt det skulle vara att ta bort de sista på kroppen för hadde aldrig gjort det tidigare men tror jag kommer vara lite lugnare nästa gång och fylla mer o tömma kortare tid för såg nästan lika bra ut på 107 kg 2-3 dagar efter tävling och då drack jag ändå kopiösa mängder och åt nått jävulskt mycke mat he he;)

Nä det är inte lätt men man lär sig nått nytt varje gång … å visst är det kul!

Jag har hört att man skall fylla i lika många dagar som man tömmer, men jag brukar bara tömma i 2 eller max 3 dagar å sen börja fylla sakta med kalla potatisar å kalkon. Man får testa sig fram alla är vi olika men du kommer ju att bli såååå mycket grymmare med en ordentlig fyllning :)

Eva Birath wrote:
    Det känns bra att inte ha så mycket att deffa bort i år, jag hoppas på att jag skall få till formen ordentligt inför årets SM, lyckades inte så bra med det förra året.

TeTe! Underbar bild, skulle vilja snusa lite på det fina lilla huvudet :)

Det verkar vara ett bra drag att inte lägga på sig alltför mycket offseason :) Är övertygad om att du kommer vara i toppform på SM!

Jag kommer och hejar på dig och då kan du få snusa på hans söta lilla kalufs ;)

TeTe wrote:
    Det verkar vara ett bra drag att inte lägga på sig alltför mycket offseason :) Är övertygad om att du kommer vara i toppform på SM!

Jag kommer och hejar på dig och då kan du få snusa på hans söta lilla kalufs ;)

Oh, det ser jag fram emot :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.