Hur ser din sommar form ut?

Home Forums Medlemsbilder Hur ser din sommar form ut?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 232 total)
  • Author
    Eva Birath wrote:
    Nä det är inte lätt men man lär sig nått nytt varje gång … å visst är det kul!

Jag har hört att man skall fylla i lika många dagar som man tömmer, men jag brukar bara tömma i 2 eller max 3 dagar å sen börja fylla sakta med kalla potatisar å kalkon. Man får testa sig fram alla är vi olika men du kommer ju att bli såååå mycket grymmare med en ordentlig fyllning :)

Ska göra helt annorlunda nästa gång och kan ju bara hoppas du har rätt he he:up:

Här är min sommar form och den blir lite bättre hela tiden och kommer nog vara bättre i slutet av sommaren :|
    Men jag stressar inte fram formen utan tar det sakta o säkert
    Vikten är 112-113 kg :ike:

min sommar ser ut att bli träningsrik får snart 25 kilo kolhydrater och sen har ja 4 kilo protein att blanda de med hemma än så länge:) blir att köpa mer sen ska bli beaf nu så ja med snart kan lägga in lite bilderXD:P

min tjockis sommar form mer vågar ja inte vissa 😮

Martin.P wrote:

vad är de med dig och två s? har ja missat något lr..:what: :) btw formen ser ju bra ut

Martin.P wrote:

Med din tjockisform skulle inte många skämmas över. Ådror lite här och var är sommarform

nu fattar ja noll vad du menar :|

jonny.v wrote:
    vad är de med dig och två s? har ja missat något lr..:what: :) btw formen ser ju bra ut
    Martin.P wrote:

martin,, du verkar ha finfin sommarform, av med linnet nu :emo-thumb

tack jojje :) hehe nä inte ännu :p

jojje83 wrote:
    martin,, du verkar ha finfin sommarform, av med linnet nu :emo-thumb

Formen verkar va riktigt schysst på nästan alla här,…ja ä lite feg och gör som Martin å visar bara en liten del av toppen tror jag!, förfest midsommar!, jag till höger brorsan till vänster! :drunk:

:)

Quote:
    hehe nä inte ännu

fan ser ju inte så tjock ut på bilderna om man säger så, show what you got, du knäcker ju alltid alla ändå så ;)

Ripper wrote:
    Formen verkar va riktigt schysst på nästan alla här,…ja ä lite feg och gör som Martin å visar bara en liten del av toppen tror jag!, förfest midsommar!, jag till höger brorsan till vänster! :drunk:

Ser riktigt jävla gutt ut det där!

Ripper wrote:

du skulle ha rest dig upp ur vattnet som poseidon och kört en dubbelbicca, fränt!

Martin.P wrote:

tjokis dude look in the mirror again:|

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.