Hur ser din sommar form ut?

Home Forums Medlemsbilder Hur ser din sommar form ut?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 232 total)
  • Author

bra form panzar, diggar dock
    inte nipple-piercingen :p men men..
    smaken är som baken !

jwallin wrote:
    bra form panzar, diggar dock
    inte nipple-piercingen :p men men..
    smaken är som baken !

Tack så mkt wallin! Tänk va bra humör man kan bli på för några varma ord! sitter nämligen här o snorar, inte d ja vill pyssla me helst på min deff hehe…

smaken e som baken ja hehe, har en sån piercing i varje bröst :emo-thumb + 6st till på lite olika andra ställen… :P

Frida-Mari wrote:

Ja det är klart vi ska!! Och ursäkta mej nu om jag har fel men skulle inte du se LITE rolig ut i 12.5 cm klack och glitterbikini? ;) så, jag menar konkurrenter är vi ju inte riktigt :)

haha, men nu syfta jag mest på konkurenter i kommunen, att färila är ju lite avsides medan ljusdal och jarse håller ihop;) haha..

ja mn vem vet kanske ser bra ut, kanske lite trångt på vissa ställen men va fan, är inte brydd av mig;) hihi..

Går det bra planerna för lucia??

Inte lika bra som förra året då jag bulkat stor del av året. Svårt att hålla fettet lågt när man älskar pizza, hamburgare, kanelgifflar och nötter. ;)

jag säger bara att kanelgifflar och hamburgare måste man äta om man ska hålla den hunden i styr :( ;) så jäkla bitig o stark!
    skämt åsido, tycker du har en ruggig grund och såg även att missmini såg ut att bättrat på sin form?? :up:

Haha ja han är ett litet grovt kakmonster!! Därför jag hårdtränar, för att hålla jämna steg!
    Mn tackar, nu när grunden är klar kan man snart börja bygga =)
    Ja hon kämpar på som sjutton, inte fuskat det minsta. Har tappat 6kg sedan hon började dieta. En grooov liten kämpe =)

Mycket nice fysik Cagiva, upp med fler bilder :)

bullis: Man tackar!

jwallin: Tack tack, Postar kanske lite fler bilder när dieten har börjat =)

Cagiva wrote:
    Inte lika bra som förra året då jag bulkat stor del av året. Svårt att hålla fettet lågt när man älskar pizza, hamburgare, kanelgifflar och nötter. ;)

Har du äntligen lärt dig att bulka nu:emo-thumb

Cagiva blir de lucia jun +80 eller -80? måste ju veta vad mina adepter i +80 ska möta 8)

Det va ettag sedan jag postade här men här kommer sommar formen… togs i hettan på gymmet den 7/7…

RichardE

Martin.P wrote:
    Cagiva blir de lucia jun +80 eller -80? måste ju veta vad mina adepter i +80 ska möta 8)

Haha, vet inte om det blir något? Tänkte mest va lite iform till Thailand över Jul/nyår. Men skulle jag tävla skulle det bli +80 då jag väger strax över 100.

:worship:

Ser grymt ut Richard! Grova underarmar!

RichardE wrote:
    Det va ettag sedan jag postade här men här kommer sommar formen… togs i hettan på gymmet den 7/7…

RichardE

Jävla fin form på kroppen:emo-thumb ,tänk den dan man är där

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 232 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.