Home › Forums › Medlemsbilder › Hur ska jag forma benen på gymmet? (bilder)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2010 at 13:23 #488514Anonym anvandareMember
Hej!
Hur tycker ni att jag bäst ska forma mina ben? Vilka övningar på gymmet behöver mina ben? Jag har styrketränat i 2 månader, joggat lite innan dess. Så jag är en hyffsad nybörjare. :up: Är 1.66 m, 21 år, tjej (som ni kanske? ser), väger i dagsläget 62 kg. Hoppas ni har lite idéer. Bifogar 2 bilder!
Tack på förhand.
Ha det kanon! :up:
20 maj, 2010 at 13:23 #67723Anonym anvandareMember20 maj, 2010 at 13:30 #488515Anonym anvandareMemberHej!
Hur tycker ni att jag bäst ska forma mina ben? Vilka övningar på gymmet behöver mina ben? Jag har styrketränat i 2 månader, joggat lite innan dess. Så jag är en hyffsad nybörjare. Är 1.66 m, 21 år, tjej (som ni kanske? ser), väger i dagsläget 62 kg. Hoppas ni har lite idéer. Bifogar 2 bilder!
Tack på förhand.
Ha det kanon! :up:
20 maj, 2010 at 13:50 #488516Anonym anvandareMemberHur du ska forma dina ben? Det är bara till att träna dom så kommer genetik bestämma hur det ser ut.
[http://www.exrx.net/Lists/ExList/ThighWt.html]
[http://www.exrx.net/Lists/ExList/CalfWt.html]20 maj, 2010 at 13:51 #488517Anonym anvandareMemberFortsätt bara att träna benen och du kommer att se resultat. Knäböj är en favorit, men även benpress funkar. Jag brukar nästan alltid köra benspark innan jag kör knäböj eller benpress, det kanske är värt att prova på? Men som sagt, det är bara att träna på så kommer resultaten (förutsatt att du sköter sömn och kost).