Hur ska jag forma benen på gymmet? (bilder)

Home Forums Medlemsbilder Hur ska jag forma benen på gymmet? (bilder)

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Albin wrote:
    – Knäböj (djupa)
    – Benpress
    – hacklift (djupt)

– Legcurls
    – Utfall

Där har du en stabil grund övningsmässigt.

3 tunga pressövningar för en nybörjare låter lite overkill, men hon kanske orkar det. Jag gör det inte även fast jag har tränat många år. Tar man ut sig ordentligt i pressövningarna så räcker det gott och väl med 2.

– Benspark (Uppvärmning samt att framsidan av benen blir förutmattade)
    – Knäböj/Hacklift (Djupa)
    – Benpress/Utfall
    – Lårcurls/Raka marklyft
    – Stående vadpress

Edit: Fast du kanske inte menade att hon skulle köra alla på samma pass.

ingen annan som reagerar på att hon gör 8or i 3 set på 70kg i böj efter 2 månaders träning. Hälften av killarna på detta forumet gör inte ens de. =) kul att du har börjat träna . . . Men jag tvivlar på att de benen reppar på 70kg. . Slänger du upp en film på de så skall jag inte vara sen att be om ursäkt för min tvivel . . Lycka till med din träning iaf

Samir wrote:
    ingen annan som reagerar på att hon gör 8or i 3 set på 70kg i böj efter 2 månaders träning. Hälften av killarna på detta forumet gör inte ens de. =) kul att du har börjat träna . . . Men jag tvivlar på att de benen reppar på 70kg. . Slänger du upp en film på de så skall jag inte vara sen att be om ursäkt för min tvivel . . Lycka till med din träning iaf

Ägnade en kort tanke åt det, misstänker att hon snarare kör små ”ass-dips” än fulldjupsböjar.

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.