Hur tjock är jag?

Home Forums Medlemsbilder Hur tjock är jag?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author

Jag har ingen som helst aning om hur tjock jag är. Vad tror ni jag har för BF?

Deffa eller biffa på?

[http://www.freeimagehosting.net/image.php?659d617574.jpg [img=http://www.freeimagehosting.net/uploads/th.659d617574.jpg]]

ps. Vet att ALLT släpar ds.

Gissar på att du ligger runt 15% BF. Så mitt råd är att biffa på bra. Lägg lite axtra tid på rygg och ben!

symetrisk som få, inte för mkt muskler någonstans :p

närå biffa på, typ 15-20 i bf kanske

Johan81 wrote:
    typ 15-20 i bf kanske

Jag instämmer. Fast jag blev nästan tvungen att använda stjärnkikare för att se något: Bilderna var inte av det större slaget, om man säger.

more like 20-25% bf

Guzze wrote:
    more like 20-25% bf

Det tror jag med, ca 20%. Men det lättaste är ju att gå och göra en kalipper mätning.

Efter att ha klickat på bilden (dööhh!) och fått upp den i större format, håller jag med ovanstående att du troligen ligger närmare 20% än 15.

Fritiof Gure wrote:
    Ett misstag händer så lätt.:)

Så sant, så sant.:whistle:

Det finns väl egentligen inte vå värst mycket att deffa fram, så jag skulle försöka öka i muskelmassa istället.

Inte en chans att killen är över 20%

Vissa säger runt 20%, vissa över medans andra säger 15-20 och inte en chans över 20%. Hur ska ni ha det? :D

Vet att det inte är så mycket muskelmassa. Har varit fet tidigare men gått ner en del i vikt men har ingen direkt koll på min form. Är jag fortfarande överviktig?

Ska åka bort och resa i Sydamerika några månader och vet inte om jag ska deffa fram tills dess eller försöka bygga muskler. Vill inte känna mig som en säl när jag ligger på beachen heller samtidigt som att det vore kul med lite mer muskler också. Har ni några tankar?

steve23 wrote:
    Vissa säger runt 20%, vissa över medans andra säger 15-20 och inte en chans över 20%. Hur ska ni ha det? :D

Vet att det inte är så mycket muskelmassa. Har varit fet tidigare men gått ner en del i vikt men har ingen direkt koll på min form. Är jag fortfarande överviktig?

Ska åka bort och resa i Sydamerika några månader och vet inte om jag ska deffa fram tills dess eller försöka bygga muskler. Vill inte känna mig som en säl när jag ligger på beachen heller samtidigt som att det vore kul med lite mer muskler också. Har ni några tankar?

Vad är ditt långsiktiga mål med träningen? Ett sexpack? En jävligt bra total? Peter Siepen?

Ska du vara snygg på beachen är det nog bättre att vara för smal än för tjock.

MaQue wrote:
    Vad är ditt långsiktiga mål med träningen? Ett sexpack? En jävligt bra total? Peter Siepen?

Långsiktiga målet är kanske

[img=http://www.jintropin.org/wp-content/uploads/2007/03/bodybuilding.jpg]För att komma ditt lär det gälla att träna, äta tillräckligt som gäller. Frågan är bara vad som är bäst om jag åker iväg i oktober. Deff/Bulk?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.