Home › Forums › Medlemsbilder › Hur tjock är jag?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 augusti, 2008 at 19:55 #737038Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Det tror jag med, ca 20%. Men det lättaste är ju att gå och göra en kalipper mätning.
Var kan man göra detta? Kostnad?
26 augusti, 2008 at 15:22 #737039Anonym anvandareMemberEntin wrote:Var kan man göra detta? Kostnad?Många gym har såna, vet iaf att sportlife här i Göteborg gör det mot en hundring eller nåt sånt, iaf om man är medlem.
Ska du googla på det föreslår jag att du skriver Kaliper +fettmätning +ort eller liknande.
26 augusti, 2008 at 23:13 #737040Anonym anvandareMemberEn deff är väl bäst i ditt läge, annars kommer det ju bli snorjobbigt att dieta sen i flera år
26 augusti, 2008 at 23:31 #737041Anonym anvandareMemberChrillee wrote:En deff är väl bäst i ditt läge, annars kommer det ju bli snorjobbigt att dieta sen i flera årNjae. Bild #2 visar tydliga markeringar av revben och nyckelben, så en deff, det vete fan. Han ser väl ”plufsig” ut på grund av att han saknar större muskelmassa?
27 augusti, 2008 at 11:21 #737042Anonym anvandareMemberHittade dessa bilder:
[img=http://img291.imageshack.us/img291/7301/progresspicturescopyzy7.jpg]Det är inte jag på bilderna men är inte jag mer som bilden till höger än vänster?
Om man bortser från det faktumet att jag inte har några muskler
27 augusti, 2008 at 12:36 #737043Anonym anvandareMemberVarför så fokuserad på BF? Det är bara en siffra och ingen här kan säga med säkerhet om det är 15% eller kanske 25%. Kör enligt spegeln och vad du själv tycker oavsett BF.
Sen om du ska bulka eller deffa innan du ska iväg. Du ska iväg om en månad typ. Du hinner inte bygga något nämnvärt under den tiden, men vill du gå ner ett par kg till dess gör det. Valet är ditt.
27 augusti, 2008 at 12:38 #737044Anonym anvandareMembersteve23 wrote:Hittade dessa bilder:[img=http://img291.imageshack.us/img291/7301/progresspicturescopyzy7.jpg]Det är inte jag på bilderna men är inte jag mer som bilden till höger än vänster?
Om man bortser från det faktumet att jag inte har några muskler
Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att 14% på den högra bilden ser ut att vara i underkant.
Vem är det? Vem har mätt osv?
27 augusti, 2008 at 16:21 #737045Anonym anvandareMembernenya wrote:Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag att 14% på den högra bilden ser ut att vara i underkant.Vem är det? Vem har mätt osv?
Håller med.
I någon tråd postades det några bilder från Wikipedia som gav en suveräna riktlinjer på hur man ligger till BF-mässigt.
Kommer inte ihåg vilken tråd, någon som vet vilken jag pratar om?27 augusti, 2008 at 22:13 #737046Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Håller med.
I någon tråd postades det några bilder från Wikipedia som gav en suveräna riktlinjer på hur man ligger till BF-mässigt.
Kommer inte ihåg vilken tråd, någon som vet vilken jag pratar om?Fast de människorna var ju så biffiga, att man såg deras magrutor redan vid 15%. Jag efterlyser fettprocentbilder på klenare människor.
27 augusti, 2008 at 22:15 #737047Anonym anvandareMemberPeterT wrote:Varför så fokuserad på BF? Det är bara en siffra och ingen här kan säga med säkerhet om det är 15% eller kanske 25%. Kör enligt spegeln och vad du själv tycker oavsett BF.Sen om du ska bulka eller deffa innan du ska iväg. Du ska iväg om en månad typ. Du hinner inte bygga något nämnvärt under den tiden, men vill du gå ner ett par kg till dess gör det. Valet är ditt.
Du har rätt i att det bara är en siffra. Samtidigt har jag vägt in på ca 100 kg tidigare vilket gör att jag inte vet riktigt hur min form är.. Därför tänkte jag att en BF-siffra skulle hjälpa mig att se var jag stod lite bättre.
Tack för svaren i alla fall! (särskriver man det? )
28 augusti, 2008 at 03:25 #737048Anonym anvandareMemberJag själv ligger på ca:16.6% bf, och tror inte du har mycket mer än så. Men som sagt svårt att säga Jag hade nog hellre kört deff innan du drar iväg och sen köra på bulk när du är hemma igen. Jag har själv vägt mycket mer än jag gör idag (i fett) och kör fortfarande med deff, innan jag börjar bulka och jag är långt ifrån klar. Känns för mig bättre att göra så iaf. Lycka till och känn efter själv vad du skulle prioritera.
28 augusti, 2008 at 09:59 #737049Anonym anvandareMemberjag TROR.
att om du tränar på och struntar i kiosk, godis och läsk kommer få ett resultat med lite mindre kroppsfett och ökningar i gymmet. antar att du är lite nybörjare så då handlar det om att framförallt göra det roliga med träning och det är att öka i gymmet. sen när intresset vuxit sig starkt så kan du börja tänka på att deffa. men inte nu. det blir du bara uttråkad och besviken av.
28 augusti, 2008 at 10:23 #737050Anonym anvandareMemberSom sammy säger!
Hoppa över colan, godiset chipsen osv. Ät istället mer mat och börja träna ordentligt
Jag har vart ett godis månster och chips m.m men har klarat mig utan i 7 månader med några enstaka bitar bara för att jävlas med mig själv. Det klarar väl du med ! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.