Home › Forums › Medlemsbilder › Jag flexar å försöker :)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2006 at 19:22 #1025925Anonym anvandareMember
Ööh är jag ensam om att tycka att han liknar Peter Forsberg?
Och han heter ju Forsberg :what:6 april, 2006 at 20:27 #1025926Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Men har du inte dragit ner byxorna skamligt mycket på senaste dubbel biceps-bilden?Det är ju bara för att samla in PM från sugna tjejer. Sen sickar han yttligare kort där brallerna är lägre och lägre ner för varje återkommande PM. På det viset har han 3-4 PM på sig att förföra tjejen. Det här gamla knepet är känt sen gammalt! Men fungerar varje gång, tjejerna kan inte hålla sig och rätt vad det är så sitter de på ett lägenhet, hund och väntar på tillökning. Simple as that!
mvh Boven
6 april, 2006 at 20:37 #1025927Anonym anvandareMemberBambi wrote:Ööh är jag ensam om att tycka att han liknar Peter Forsberg?
Och han heter ju Forsberg :what:Tänkte också på det
6 april, 2006 at 20:42 #1025928Anonym anvandareMemberBoven wrote:Det är ju bara för att samla in PM från sugna tjejer. Sen sickar han yttligare kort där brallerna är lägre och lägre ner för varje återkommande PM. På det viset har han 3-4 PM på sig att förföra tjejen. Det här gamla knepet är känt sen gammalt! Men fungerar varje gång, tjejerna kan inte hålla sig och rätt vad det är så sitter de på ett lägenhet, hund och väntar på tillökning. Simple as that!mvh Boven
the old ”seduce-the-lady-by-gradually-showing-ur-ass”-trick
6 april, 2006 at 20:44 #1025929Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:the old ”seduce-the-lady-by-gradually-showing-ur-ass”-trickAhh du har asset på framsidan?
6 april, 2006 at 20:45 #1025930Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ahh du har asset på framsidan?har alltid misstänkt att jacksatan har en framstjärt
riktigt ledsen för Off Topicen
6 april, 2006 at 20:46 #1025931Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ahh du har asset på framsidan?Så många nakna kroppar jag sett senaste veckorna, så är jag fan inte säker längre…
6 april, 2006 at 20:48 #1025932Anonym anvandareMemberBra axlar, underarmar och lats i bicepsposerna, men du får nog inte ut ryggen riktigt i latsspreaden
bra form också …
btw …du e en riktig jävel på att måla också …sjukt grym t.o.m.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.