Home › Forums › Medlemsbilder › Jag har tränat i 8-9 månader nu.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 december, 2005 at 19:25 #1039941Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Alltså, du ska få ett par jättebra tips av mig.
Först det allra första tycker jag att du ska strunta fullständigt i hur lång tid det tar att ”komma i form”. Det kan ta allt ifrån två till femton år. Vem vet? Vad spelar det ens för roll? Tänk såhär. Låt säga att ditt mål är att väga in på stenhårda 95kg. Är ingenting uppnått när du väger 90, 80 eller ens 70kg? Du har ju ökat massor och ser mycket bättre ut än vad du gjorde när du började. Det är det som är grejen med styrketräning (och egentligen allt annat). Själva resan fram till målet måste vara rolig. Du ska ha kul. Du ska vilja gå till gymmet mer än allt annat – och inte av den keffa anledningen att du vill ”uppnå resultat” – fuck resultat! Du ska onanera dig till sömns varje kväll med tanken att imorgon får du köra knäböj.
Resten; alltså allt det andra, som t.ex. att du en dag kanske vinner Mr. Olympia (vem vet?) ska du inte se som annat än någonting extra, en bisak eller ett tillägg. En bonus ungefär. Mitt tips till dig min vän är alltså att du ska fokusera all din energi på att bli starkare och starkare i alla övningar, och det dessutom på kontinuerlig basis. När du står där och böjer 200kg lovar jag dig att dina ben är redo för tävling. Cool?
hehe…du sa en jätte bra grej…först måste man bli riktigt stark och stor och sen snacka om tävlingt…men ja e ju nybörjare och vill veta så mkt…hehe…tack för tipset och gott nytt år…
3 januari, 2006 at 18:15 #1039942Anonym anvandareMembermaseullah wrote:Hej:)
nu har jag tränat ui unge fär 8 till 9 månader.
och nu slänger jag in några bilder för att veta om det är bra om jag forsätter träna så som jag har gjort eller om jag ska byta programmet.
jag har tränat lite mer i över kroppen men från och med måndag tänker jag träna ben också.Nåt säger att du inte är en ärlig person. Här säger du att du har tränat 8-9 men i en annan tråd säger du att du har tränat i 5 månade. 👿
4 januari, 2006 at 17:15 #1039943Anonym anvandareMemberDonken_ma_man wrote:Nåt säger att du inte är en ärlig person. Här säger du att du har tränat 8-9 men i en annan tråd säger du att du har tränat i 5 månade. 👿neee du har inte fattat rätt….först när jag började träna så tränade jag i ett litet gym där det inte fanns någon som hjälpte mig att träna rätt men i i slutet av juni började jag träna på ett litet större gym där jag fick hjälp o lärde mig att träna rätt….men förut räknade jag inte de första 3 månader som ett riktigt träning men sen tyckte jag att de e bättre om jag räknar de 3 månaderna med…
4 januari, 2006 at 17:23 #1039944Anonym anvandareMemberHerregud inte beh
4 januari, 2006 at 18:28 #1039945Anonym anvandareMembermaseullah wrote:neee du har inte fattat rätt….först när jag började träna så tränade jag i ett litet gym där det inte fanns någon som hjälpte mig att träna rätt men i i slutet av juni började jag träna på ett litet större gym där jag fick hjälp o lärde mig att träna rätt….men förut räknade jag inte de första 3 månader som ett riktigt träning men sen tyckte jag att de e bättre om jag räknar de 3 månaderna med…Ok, sorry!
5 januari, 2006 at 18:28 #1039946Anonym anvandareMemberhouston1 wrote:Herregud inte behöver grabben gå upp 30 kg i vikt för att
prestera bra på en tävling. Behövs inte alltför många kvalitetskilon.Kör hårt, men ett råd lev inte enbart för att träna, livet handlar om så mycket annat än att vara mean and lean.
Ha re soft
hehe…jaa de har ud rätt i….
5 januari, 2006 at 18:29 #1039947Anonym anvandareMemberDonken_ma_man wrote:Ok, sorry!lungt mannen:)
6 januari, 2006 at 10:15 #1039948Anonym anvandareMember”Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars.”
Tror du förstår vad jag menar.7 januari, 2006 at 17:14 #1039949Anonym anvandareMemberAnton K wrote:vad mäter armarna?fattar inte va du menar…va menar du?
7 januari, 2006 at 17:15 #1039950Anonym anvandareMemberDraco wrote:”Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars.”
Tror du förstår vad jag menar.nee ja förstår inte…kan du skriva de på svenska?ja kan inte engelska….
7 januari, 2006 at 17:41 #1039951Anonym anvandareMemberDraco wrote:”Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars.”
Tror du förstår vad jag menar.Sikta mot månen, även om du missar kommer du landa bland stjärnorna. Fattar du nu?
7 januari, 2006 at 18:08 #1039952Anonym anvandareMembermaseullah wrote:fattar inte va du menar…va menar du?han vill veta omkretsen på armarna.
7 januari, 2006 at 18:44 #1039953Anonym anvandareMemberDonken_ma_man wrote:Sikta mot månen, även om du missar kommer du landa bland stjärnorna. Fattar du nu?okej…hehe…thanx..ja fattar nu….bra skriven…
7 januari, 2006 at 18:44 #1039954Anonym anvandareMemberDonken_ma_man wrote:Sikta mot månen, även om du missar kommer du landa bland stjärnorna. Fattar du nu?okej…hehe…thanx..ja fattar nu….bra skriven…
7 januari, 2006 at 18:45 #1039955Anonym anvandareMemberaxl wrote:han vill veta omkretsen på armarna.30 cm…inte så stor …men jag f¨år väl tränA lite mer….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.