Jag har tränat i 8-9 månader nu.

Home Forums Medlemsbilder Jag har tränat i 8-9 månader nu.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • Author
    maseullah wrote:
    okej…hehe…thanx..ja fattar nu….bra skriven…:)

:emo-thumb

Donken_ma_man wrote:
    :emo-thumb

mmm…hur går de me träningen då?blir de nåt :bb2: ?

maseullah wrote:
    mmm…hur går de me träningen då?blir de nåt :bb2: ?

Japp, börjat på ett riktigt Gym! Men jag måste bygga lite mer bröst, tappa en massa muskler då jag inte tränade bröst och tricep på 2 veckor : Själv då?:)

Donken_ma_man wrote:
    Japp, börjat på ett riktigt Gym! Men jag måste bygga lite mer bröst, tappa en massa muskler då jag inte tränade bröst och tricep på 2 veckor : Själv då?:)

Landar man vid trädtopparna och inte stjärnorna, heter uttrycket om jag nu får agera lite besserwisser…
    Jag tror inte du ”tappade en massa muskler” på 2 veckor för att du inte tränade. Äter man normalt så tar det längre än så att tappa muskler, och särskilt om man är nybörjare. Det kan t om bara vara bra att vila ibland.

Jacksatan wrote:
    Jag tror inte du ”tappade en massa muskler” på 2 veckor för att du inte tränade. Äter man normalt så tar det längre än så att tappa muskler, och särskilt om man är nybörjare. Det kan t om bara vara bra att vila ibland.

Kanske fel uttryckt, men först körde jag med 37,5 kg ca 10 ggr bänkpress efter 2 veckor klara jag bara 30kg tio ggr

Donken_ma_man wrote:

ok…men de e konstigt att du tappat massa muskler på 2 veckor….
    de går rätt så bra gör mig…har bara lite svårt me biceps…de blir inte snabb stor o ja tänker öka lite mer på bänk……annars e de bara bra:)

maseullah wrote:
    ok…men de e konstigt att du tappat massa muskler på 2 veckor….
    de går rätt så bra gör mig…har bara lite svårt me biceps…de blir inte snabb stor o ja tänker öka lite mer på bänk……annars e de bara bra:)

Ok, bra. Själv älskar jag bicep. (hatade det förr, fick ingen kontakt)

Nu har jag megapump i dom varje biceppass! Förresten, vilka övningar kör du på biccen?

Donken_ma_man wrote:
    Ok, bra. Själv älskar jag bicep. (hatade det förr, fick ingen kontakt)

Nu har jag megapump i dom varje biceppass! Förresten, vilka övningar kör du på biccen?

okej bra…jag kommer inte i håg just nu va övningarna heter men jag kan läsa i träningsboken o skriva upp de imon om de går bra för dig….för själv har jag bott i sverige i 3 år o jag kan ju inte hänga me allt i skolan o i musikskolan o träningshuset…måste kolla o skriva upp de:)

maseullah wrote:
    okej bra…jag kommer inte i håg just nu va övningarna heter men jag kan läsa i träningsboken o skriva upp de imon om de går bra för dig….för själv har jag bott i sverige i 3 år o jag kan ju inte hänga me allt i skolan o i musikskolan o träningshuset…måste kolla o skriva upp de:)

Ok, bra! (Du kan skriva på svenska bra fast du har bara bott här 3 år) :emo-thumb

Donken_ma_man wrote:
    Kanske fel uttryckt, men först körde jag med 37,5 kg ca 10 ggr bänkpress efter 2 veckor klara jag bara 30kg tio ggr

Det var nog mer en teknikfråga än att du tappade muskler, skulle jag tro. Bara köra på så kommer du reppa på 100snart.

Donken_ma_man wrote:
    Ok, bra! (Du kan skriva på svenska bra fast du har bara bott här 3 år) :emo-thumb

hur länge har du själv bott här?

StorPatrik wrote:
    hur länge har du själv bott här?

:D Vad menar du? 14 år

Jacksatan wrote:
    Det var nog mer en teknikfråga än att du tappade muskler, skulle jag tro. Bara köra på så kommer du reppa på 100snart.

:D

Jacksatan wrote:

kan väll vara överträning också :). kanske har jag fel också :(

Donken_ma_man wrote:

ja hehe…tackar tackar…men du…nja hjar glömt de dära me chemat ja skriver det i kväll eller imon…hade inte tid me o skriva upp alting så;)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.