Jag har tränat i 8-9 månader nu.

Home Forums Medlemsbilder Jag har tränat i 8-9 månader nu.

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • Author
    axl wrote:
    kan väll vara överträning också :). kanske har jag fel också :(

Nja, inte eftersom han vilade 3 veckor och sen hade tappat. =P

Donken_ma_man wrote:
    Ok, bra. Själv älskar jag bicep. (hatade det förr, fick ingen kontakt)

Nu har jag megapump i dom varje biceppass! Förresten, vilka övningar kör du på biccen?

tjena på dig igen…..du kanske har undrat om vart jag tog vägen…men jag hade inte så jätte mkt tid på ett tag…ja tränade och spelade musikoch lite annat så ja hann aldrig skriva upp övningarna….
    på biceps kör jag faktiskt 3 övningar….
    1.den ena är stående cable drag. tar lite mer i insidan av biceps….
    2.den andra är den övningen som man lyfter upp hantlarna först lyffter jag med högra handen och sedan med den vänstra och på den övningen sitter man på en bänt då….
    3.den tredje är med en skivstång på den övningen står man och lyfter upp stången…

jag kan ladda upp nån bild om du vill för ja vet inte vad de övningarna heter….

maseullah wrote:
    2.den andra är den övningen som man lyfter upp hantlarna först lyffter jag med högra handen och sedan med den vänstra och på den övningen sitter man på en bänt då….
    3.den tredje är med en skivstång på den övningen står man och lyfter upp stången…

jag kan ladda upp nån bild om du vill för ja vet inte vad de övningarna heter….

2. Hantelcurl
    3. Stångcurl.
    Antagligen :|

Donken_ma_man wrote:
    2. Hantelcurl
    3. Stångcurl.
    Antagligen :|

jaa de kan de va….men inte helt säkert e ja inte på….

maseullah wrote:
    [http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=4284&stc=1&d=1135971598]

hehe nice förvrängning av bilden

Johne wrote:
    hehe nice förvrängning av bilden

vadå?ja fattar inte va du menar…

maseullah wrote:

Han kanske menar att bilden är förvrängd?;)

maseullah wrote:

ne jag tyckte det bara såg så kul ut att du förvrängt en bild så att du ska se större ut:D
    ja kolla på första sidan så jämför du breden på huvudet på den bilden och dom andra så förstår du nog ;:emo-thumb

Johne wrote:
    ne jag tyckte det bara såg så kul ut att du förvrängt en bild så att du ska se större ut:D
    ja kolla på första sidan så jämför du breden på huvudet på den bilden och dom andra så förstår du nog ;:emo-thumb

jaha okej…nee men när ja laddade upp bilden så visste ja inte hur man ändrade storleken….:o

Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.