Home › Forums › Medlemsbilder › jag i mitten av dieten =)
Du f
superhet och snyggt h
Ditt h
Ser bra ut kör HÅR!
L
Vad
visste inte att de var så viktigt med bildkvaliteten å posen isåfall hade jag aldrig lagt upp bilden..
är väldigt försiktig med att berätta om mina mål och framtidsplaner vill inte säga för mycket..ibland går ju inte saker och ting precis som man tänkt sig.
men en sak kan jag avslöja jag hoppas kunna stå på en bodyfitness scen inom några år ..men det är mycket arbete kvar på min fysik innan dess:whistle:
kul att du vill upp på scenen heja heja ….
Kommer det önskemålet verkligen från rätt person??
hehe var min tanke med
Hur såg det ut före dieten? Måste ha något att jämföra med.
Lycka till
:emo-thumb yeah !!!
är väldigt försiktig med att berätta om mina mål och framtidsplaner vill inte säga för mycket..ibland går ju inte saker och ting precis som man tänkt sig.
men en sak kan jag avslöja jag hoppas kunna stå på en bodyfitness scen inom några år ..men det är mycket arbete kvar på min fysik innan dess:whistle:
Man kan iaf säga utifrån bilden att du inte är i någon katastrofal form så bekymra dig inte över det:)
Sen är det bara att köra på, och när du har tillgång till en digitalkamera så passa på att ta några lite mer ”klassiska” posebilder; då kommer folk kunna ge mycket utförligare kritik om vad som är bra och vad du behöver jobba mer på:up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY