Home › Forums › Medlemsbilder › jag i mitten av dieten =)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 februari, 2006 at 20:27 #1026367Anonym anvandareMemberLa Ana wrote:men eftersom att ditt hår täcker halva din kropp så är det ju svårt att se..
Apropå att nåt täcker halva kroppen..
1 februari, 2006 at 20:55 #1026368Anonym anvandareMemberLa Ana wrote:håller med JEPPE…..
vad då i mitten av dieten????skriv lite vad du har för mål med dieten
hur långt har du kommit nu??
vad äter du under dina måltider?
hur tränar du?kolla in lite pose bilder för att sedan ta gärna egna bilder så vi får se hur bra det går för dig när allt är klart..det är kul med före o efter bilder…
men kämpa på….:up:
”Hon hade ju sopat mattan med dig iaf” :devil:
1 februari, 2006 at 23:39 #1026369Anonym anvandareMemberIlla att dina muskler inte syns så bra på bilden. Omfg i verkligheten säger jag bara
btw… vi får testa armbryning snart, det var längesedan jag förlorade nu :p
2 februari, 2006 at 15:35 #1026370Anonym anvandareMemberettan wrote:visste inte att de var så viktigt med bildkvaliteten å posen isåfall hade jag aldrig lagt upp bilden..är väldigt försiktig med att berätta om mina mål och framtidsplaner vill inte säga för mycket..ibland går ju inte saker och ting precis som man tänkt sig.
Det är just DÄRFÖR du ska berätta om dina mål och framtidsplaner. Då cementerar du dem som riktiga mål, både för dig själv och andra. Du skapar förväntningar på dig själv. Att redan innan du försökt säga ”kanske” gör det dömt att misslyckas. Mitt råd är att du vågar satsa, det finns inga misslyckanden för än man ger upp.
18 mars, 2006 at 03:43 #1026371Anonym anvandareMembersvårt o se på den bilden lägg upp en bättre
21 mars, 2006 at 23:32 #1026372Anonym anvandareMemberRinto: Duh?
23 mars, 2006 at 08:39 #1026373Anonym anvandareMemberHade du varit kille och lagt upp en liknande bild, kvalite och pose så hade tråden varit låst för länge sedan tills du tagit bättre bilder…
Men jag kan bedömma också…Bra hår!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=2802]
23 mars, 2006 at 11:57 #1026374Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Hade du varit kille och lagt upp en liknande bild, kvalite och pose så hade tråden varit låst för länge sedan tills du tagit bättre bilder…Men jag kan bedömma också…Bra hår!
jo jag har förstått de! varför drar du upp de här nu??! vill helst bara glömma allt!! [/b]23 mars, 2006 at 12:15 #1026375Anonym anvandareMemberettan: Äsch, ta det inte så hårt, bilden var väldigt vacker 😮 även om den inte var ”bedömningsbar”, du kan ju ta nya bilder.
Lycka till med träningen. :up:
23 mars, 2006 at 12:26 #1026376Anonym anvandareMemberPellefant wrote:ettan: Äsch, ta det inte så hårt, bilden var väldigt vacker 😮 även om den inte var ”bedömningsbar”, du kan ju ta nya bilder.Lycka till med träningen. :up:
tack!:o
la upp den bilden för flera månader sen när jag var ny här på body och inte visste bättre:( men men man lär sig alltid nåt23 mars, 2006 at 12:48 #1026377Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Hade du varit kille och lagt upp en liknande bild, kvalite och pose så hade tråden varit låst för länge sedan tills du tagit bättre bilder…Men jag kan bedömma också…Bra hår!
Du menar att vi tillåter tjejer att lägga ut sämre bilder?
Det kan jag inte hålla med om. Jag ser ingen poäng med att låsa tråden, folk har ju redan sagt att ettan borde försöka ta en bättre bild och hon höll med. Känns därmed utagerat tycker jag:)
23 mars, 2006 at 12:50 #1026378Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Du menar att vi tillåter tjejer att lägga ut sämre bilder?Det kan jag inte hålla med om. Jag ser ingen poäng med att låsa tråden, folk har ju redan sagt att ettan borde försöka ta en bättre bild och hon höll med. Känns därmed utagerat tycker jag:)
Det tycker inte jag. Vi måste gå till botten med det här!!!
Skämt å sido så räcker det ju att påpeka en gång att bilderna kunde varit bättre. Vi får se framemot nya och bättre bilder framöver istället.23 mars, 2006 at 15:00 #1026379Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Du menar att vi tillåter tjejer att lägga ut sämre bilder?Det kan jag inte hålla med om. Jag ser ingen poäng med att låsa tråden, folk har ju redan sagt att ettan borde försöka ta en bättre bild och hon höll med. Känns därmed utagerat tycker jag:)
jepp, har sett bättre bilder där tråden blivit låst….
Men men, får väl vänta och se om det kommer nya bilder…:up:
23 mars, 2006 at 21:25 #1026380Anonym anvandareMemberSer grymt bra ut på det jag ser.. Nice indeed.. I like alot
31 mars, 2006 at 11:03 #1026381Anonym anvandareMember***LER**
den där bilden var nog mer för att väcka uppmärksamhet.
Många tjejer ser ut såhär idag, så nån diet är det nog inte tal om.
Nej, upp med ett dietprogram så vi får se vad du menar! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.