Home › Forums › Medlemsbilder › jag i mitten av dieten =)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 mars, 2006 at 11:07 #1026382Anonym anvandareMemberBigSteff wrote:***LER**
den där bilden var nog mer för att väcka uppmärksamhet.
Många tjejer ser ut såhär idag, så nån diet är det nog inte tal om.
Nej, upp med ett dietprogram så vi får se vad du menar!titta i ettans träningsjournal så ser du att hon tränar hårt:up:
31 mars, 2006 at 11:11 #1026383Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Hade du varit kille och lagt upp en liknande bild, kvalite och pose så hade tråden varit låst för länge sedan tills du tagit bättre bilder…Men jag kan bedömma också…Bra hår!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=2802]
Nog för att du kan bedöma, men det vore ju bra om du kunde stava till bedöma, innan du bedömer :up:
31 mars, 2006 at 11:49 #1026384Anonym anvandareMemberHannibal_ wrote:Nog för att du kan bedöma, men det vore ju bra om du kunde stava till bedöma, innan du bedömer :up:ööö….??
31 mars, 2006 at 18:28 #1026385Anonym anvandareMemberBigSteff wrote:***LER**
Nej, upp med ett dietprogram så vi får se vad du menar!du kan väll kolla upp fakta innan du börjar snacka iaf?? du har ju noll jävla koll på vad du snackar om, tråkigt läge.. Som sagt, försök o läs upp dig lite innan du börjar bedömma om någon dietar eller inte..
3 april, 2006 at 09:18 #1026386Anonym anvandareMemberHannibal_ wrote:Nog för att du kan bedöma, men det vore ju bra om du kunde stava till bedöma, innan du bedömer :up:jadu…så allt hänger i ett litet m ? Finns fler än mig som har fel antar jag
[http://se.altavista.com/web/results?itag=ody&q=bed%C3%B6mma&kgs=1&kls=0]
Varför vore det bättre om jag kunde stava till det för att lättare kunna uttala mig om någons bild?
3 april, 2006 at 10:33 #1026387Anonym anvandareMemberBigSteff wrote:***LER**
Nej, upp med ett dietprogram så vi får se vad du menar!Skit snack!
Är det någon som är seriös med både träning och kost så är det den här tjejen!
Vad vill du själv förmedla för budskap med din bild?
Om man får vara oförskämd och lägga sig i så hade en tröja inte gjort någon skada.4 april, 2006 at 13:05 #1026388Anonym anvandareMemberStrunta i alla negativa idioter, kör hårt och lycka till med dina planer om tävling.
4 april, 2006 at 21:39 #1026389Anonym anvandareMemberAlla är vi nybörjare i början. Kör på nu!!
4 april, 2006 at 22:59 #1026390Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Vad vill du själv förmedla för budskap med din bild?
Om man får vara oförskämd och lägga sig i så hade en tröja inte gjort någon skada.Det där va fan det dummaste jag läst. Varför i helvete ska folk ALLTID kommentera kroppen hos folk som skriver nån kommentar som inte är vilkorslöst hyllande. Så fruktansvärt patetiskt, barnsligt, korkat mm..
Edit:
Hannibal_ : Du verkar vara en inteligent människa.
5 april, 2006 at 00:29 #1026391Anonym anvandareMemberOk nu sätter vi punkt för den här diskussionen;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.