Jag lägger upp mig nu

Home Forums Medlemsbilder Jag lägger upp mig nu

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author

Här är några bilder på min dagsform!! Har deffat i smyg nu i snart 3 månader:)
    Ni får la lägga till någon komentar elle något om ni vill?;)

Ni får ursäkta den sista bilden om mitt arsle är i vägen,de vill bara via hur hård jag är på baksidan me!!:o

La upp en ben bild me!!

En ny bild tagen av biceps ida!!! well?

jag skulle vilja testa på fitness men jag vet inte om jag har fysiken till de?

min mage blir svullen ibland efter jag har ätit kolhydrater..men jag har en platt mage,dålig bildkvalite kanske;)

haha, Lika min efter ätardagarna, Usch formen är inte på topp dagarna efter, drar på mig så myckt vatten vid magen…

benbilden såg skitbra ut

Bra överkropp och grymma wheels :D

fixa de obligatoriska poserna !

nån gillar sin gluteus :ike: :D

jajamänsan….Jag får bort fett fort ifrån rygg o rumpa,men de är lite segare på magen o så!! men jag har en vis tid kvar till tävlingarna så de ska nog ordna sig!!!:)

Tycker det ser riktigt bra ut. Är det Af eller Bf (CB) du satsar på? I vilket fall så tycker jag att du ska upp på scen.

Riktigt bra form :emo-thumb

Mvh / Kimbo

Bodybuilding-80kg junior,både Decembercupen o lucia

tack för alla komentarer!!! De ska bli som sagt jävligt spännade o gå upp på scenen nu igen efter 3 års vila,elle vila o vila har de inte vart men tränat hårt så de kommer bli skitkul!! någon som ska till Decembercupen o kolla elle? tävla?

Tjaa .. Mumsfilibabba.. Snygg kropp =) Har faktiskt en fråga .. jag vill ha en riktigt bra övning för Biceps .. en som tar ordentligt! Ska faktiskt gå på Luciapokalen för första gången i år! Ska hålla utkik! Lycka till på vägen ..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.