Jag lägger upp mig nu

Home Forums Medlemsbilder Jag lägger upp mig nu

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author

jag gillar koncentrations övningar som liggande elle stående med hantlar elle stänger..strikt inte så mycket vikt 10-15 reps!! jag gillar stående koncentrations curls med e-z stång,lutar sig mot en platta!!:) hammer curls är bra de me!!! Om du har msn så kan jag adda dig så kan vi prata mera där om du vill:)!!!

Tjenare! såg dig på lunar för ett tag sedan ! du har verkligen grym fysik må jag säga!

cattahs wrote:
    hej ser bra ut tycker jag.. men borde inte magen vara plattare efter en diet???

Asgarv! ELAK bara!

Keep up the good work!
    ZONE

tack tack!! vad heter du på lunar?

thanks zone,you rock man!!

Bra häng på baksida lår.

Sebbe_o wrote:
    Här är några bilder på min dagsform!! Har deffat i smyg nu i snart 3 månader:)
    Ni får la lägga till någon komentar elle något om ni vill?;)

Ni får ursäkta den sista bilden om mitt arsle är i vägen,de vill bara via hur hård jag är på baksidan me!!:o

La upp en ben bild me!!

En ny bild tagen av biceps ida!!! well?

Såg jävligt bra ut du, keep up the good work!

tack så mycket allihopa!!! Om ni vill snacka mera med mig:)..adda [mailto:mrOlympia_04@hotmail.com]….

Sebbe_o wrote:
    tack för alla komentarer!!! De ska bli som sagt jävligt spännade o gå upp på scenen nu igen efter 3 års vila,elle vila o vila har de inte vart men tränat hårt så de kommer bli skitkul!! någon som ska till Decembercupen o kolla elle? tävla?

Jag ska komma och kolla på Decembercupen!! Första tävlingen jag går på så det ska verkligen bli superkul. :D Ska hejja på dig!!

Vilken lång diet du kört. Brukar du dieta så långt innan tävling? Antar att det är bra att vara ute i god tid, men ack vad tungt det måste vara!! Impressive. :up: [/b]

ahh de är som du säger,jag vill vara i god tid,hellre i tid än försent så!! ahh jag behöver allt stöd jag kan få!! en klapp på axlen där o då hjälper:)

Sebbe_o wrote:
    jag gillar koncentrations övningar som liggande elle stående med hantlar elle stänger..strikt inte så mycket vikt 10-15 reps!! jag gillar stående koncentrations curls med e-z stång,lutar sig mot en platta!!:) hammer curls är bra de me!!! Om du har msn så kan jag adda dig så kan vi prata mera där om du vill:)!!!

Tack för det! Gick inte adda dig på msn .. Är det verkligen rätt adress du har under din avatar?

[mailto:MrOlympia_04@hotmail.com…de] är den rätta!!:)

emme wrote:
    Tjenare! såg dig på lunar för ett tag sedan ! du har verkligen grym fysik må jag säga!

Trodde det var en diss, men sen såg ja ditt svar. Jag har bara LOL att säga.

Sebbe_o wrote:
    tack tack!! vad heter du på lunar?

loverboy90 8)

emme wrote:
    loverboy90 8)

haha :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.