Home › Forums › Medlemsbilder › Jämförelse, ett år mellan bilderna!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2006 at 18:37 #960136Anonym anvandareMember
bsfb
16 oktober, 2006 at 18:38 #960137Anonym anvandareMemberrsv
16 oktober, 2006 at 18:59 #960138Anonym anvandareMemberTycker du har fått bättre V-Form nu, om man jämför de två Rear Lat-Spread bilderna, även ganska tydligt på Back Double Bicep tycker jag. Har väl o göra med förbättrad poseringsteknik som Ola sa, men lite mer massa i latsen tycker jag det ser ut som om du har nu.
Bra förbättringar! Så du väger 98 nu som du gjorde på de gamla bilderna då? I så fall får jag fråga hur det ser ut styrkemässigt, är du starkare nu än du var på de gamla bilderna?
:up:
16 oktober, 2006 at 19:09 #960139Anonym anvandareMembermackan88 wrote:Tycker du har fått bättre V-Form nu, om man jämför de två Rear Lat-Spread bilderna, även ganska tydligt på Back Double Bicep tycker jag. Har väl o göra med förbättrad poseringsteknik som Ola sa, men lite mer massa i latsen tycker jag det ser ut som om du har nu.Bra förbättringar! Så du väger 98 nu som du gjorde på de gamla bilderna då? I så fall får jag fråga hur det ser ut styrkemässigt, är du starkare nu än du var på de gamla bilderna?
:up:
98? Nej det måste va fel.. 102kg väger jag nu. Jag skulle tippa på att jag har mer massa overall men det framgår sen när det skall dietas.
Styrkan är bättre men inte något extremt faktiskt, mycket skador och jobb har gjort att det har gått lite långsamt.16 oktober, 2006 at 19:22 #960140Anonym anvandareMemberAhaa 102kg… Du skrev nämligen för nått inlägg sen att vikten är samma på de gamla och de nya bilderna och i den gamla tråden stog de att du vägde 98. Men, men…
A jag håller med dig, du ser grövre ut i huvudtaget. Tittar man på jämförelsen av Front Double Bicep bilderna så tycker jag att det är ganska tydligt att allting har växt, även om det inte är några dramatiska skillnader. Du står lite närmare kameran på den gamla bilden dock… kan ju vara lite missvisande. Men att stå närmare gör väl att man ser större ut eller?? Ändå tycker jag du ser grövre ut på den nya bilden :emo-thumb
Men bra jobbat trots allt, jobbit med skador o så…. det värsta jag vet när man inte kan träna….
ha de gött
16 oktober, 2006 at 19:59 #960141Anonym anvandareMembermackan88 wrote:Ahaa 102kg… Du skrev nämligen för nått inlägg sen att vikten är samma på de gamla och de nya bilderna och i den gamla tråden stog de att du vägde 98. Men, men…A jag håller med dig, du ser grövre ut i huvudtaget. Tittar man på jämförelsen av Front Double Bicep bilderna så tycker jag att det är ganska tydligt att allting har växt, även om det inte är några dramatiska skillnader. Du står lite närmare kameran på den gamla bilden dock… kan ju vara lite missvisande. Men att stå närmare gör väl att man ser större ut eller?? Ändå tycker jag du ser grövre ut på den nya bilden :emo-thumb
Men bra jobbat trots allt, jobbit med skador o så…. det värsta jag vet när man inte kan träna….
ha de gött
Håller med om att förändringarna inte är dramatiskt, det hade varit coolt! Men man får nöja sig med de gener man har och träna smart. Inte bli skadad och övertränad och detta ska jag snart få hjälp med. Är mer laddad än någonsin så jag hoppas på ett nytt riktigt bra år.
Tack så mycket för kommentarerna! :emo-thumb16 oktober, 2006 at 20:02 #960142Anonym anvandareMemberbra jobbat allt vuxit dock krävs mer på benen o vaderna men de vet du
16 oktober, 2006 at 21:19 #960143Anonym anvandareMemberWolfen wrote:Imponerande är ju att du inte har bytt kallingar på 1år:)Haha…. eller?
Har nästan bara svarta kallingar av samma märke, men kolla på elasticiteten i de nya och de gamla, speciellt kring benen så ser du kanske lite skillnad.Björklund: Jomen vad kul att du precis börjat träna… skriv några rader när du ska tävla i bodyfitness.
Alex: Tack mannen. Kämpar på som vanligt och längtar efter en ny diet. När blir nästa tävling? Satsar du på Senior-klassen i fortsättningen?
19 oktober, 2006 at 01:34 #960144Anonym anvandareMemberLatspreaden på bilden nr 2 i första inlägget är brutal! Brei som en låvedør! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.