Jiggen visar bulkbilder!

Home Forums Medlemsbilder Jiggen visar bulkbilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Så var ett tag sedan jag visade bilder på mig, får väl se om dom laddas upp som dom ska

bb-Poseringarna suger o känner att jag inte får en rättvis bedömning, e ju en af-kille ;). dock lite roligare att leka byggare
    Men lite ”ris o ros” tar jag gärna =O)

Men lite fakta:
    190cm
    105-106kg
    25 år
    Sattsar på sm-07-Af (vill dock gå över till cbb när jag blir stor)
    Bor i karlstad
    Tränar på sats
    Diet påbörjas om ca 1 månad

Prio har jag på ben,bröst

Ser grov ut! Bra armar bra axlar :emo-thumb Kan nog hålla med om lite prio på bröst men inte för det dåligt. Kommer bli kul å se resultat efter deff. Lycka till!

Ser bra ut över lag, skulle vilja ha lite mer bröst, kanske triceps, saknar nått på armarna i bland, fast det är väl knappt märkbart.

Tycker ryggen och axlarna ser riktigt bra ut!

Väldigt sen diet start du har, hur mycket räknar du med måste bort?

Kör hört nu så ses vi i sept.

Inte visste jag att man kunde göra de framstegen om man tränar på sats :p
    Du har lagt på dig ganska bra sen december, behöver du hjälp med dieten så vet du vem du kan vända dig till :emo-thumb
    När jag inte tävlar i år så får du lov att bli den mest vaskulära, hårdaste på scenen.

Trodde det var bulkbilder vi skulle få se??!?
    Lever man som jag i byggarvärlden blir man lätt fövirrad då AF-folket säger offseason och bulk o dyker opp i bättre form än en del byggare gör på tävlingsscen :D

SATS i K-stad kan göra susen i mu….Kör på hårt!!;)

Ser bra ut Jiggen. Måste dock poängtera att det där inte är i närheten av vad bulk är :D Inte för mig iaf.. Hehe

Bra Dubbelbicce-rygg!!

MVH

brandsoldat: tack, gör mitt bästa sen får man se hur långt det räcker

Martin. Vet inte riktigt men dom andra gångerna jag har varit på diet så har jag bara behövt tappa ett par kg, dock mk mera igår, skulle gissa på 5-8kg så 10 veckors diet funkar bra för mig, dvs ca 0,5kg -/vecka
    går det för dig?

Benjamin: tack :| sats k-stad är nog det enda sats som jag känner att man kan bygga på, då har jag provat flera st i gbg, stholm men bara plastvikter där :D
    Kommer med säkerhet prata ihop något med dig framöver

Calle: haha så här fet har jag aldrig varit ju :p går det för dig då?

Marcus Sylvertsen: tack 😮

Cib: haha är det så:p var tränar du? Btb eller kak eller??? Btb är ju riktigt bra, dock blir det krångligt för mig att ta mig dit före jobbet….tyvärr:(

Benjamin wrote:
    Inte visste jag att man kunde göra de framstegen om man tränar på sats :p
    Du har lagt på dig ganska bra sen december, behöver du hjälp med dieten så vet du vem du kan vända dig till :emo-thumb
    När jag inte tävlar i år så får du lov att bli den mest vaskulära, hårdaste på scenen.

Kan ju säja att det kommer att bli svååårt, om man kollar på denna bild på dig då jag hade ”deffat sönder mig”:(
    Men ska fan i mig lägga ner mig till 110% iår

jiggen wrote:
    Martin. Vet inte riktigt men dom andra gångerna jag har varit på diet så har jag bara behövt tappa ett par kg, dock mk mera igår, skulle gissa på 5-8kg så 10 veckors diet funkar bra för mig, dvs ca 0,5kg -/vecka
    går det för dig?

Hmm, då kanske jag inte har så mycket att ta bort som jag själv tror då vi nog är i ungefär samma form, om du inte har rippade ben :D

Har själv planerat att börja dieta 1 Juli. Allt känns bättre än någonsin.

Ska bli kul att ses på SM i år.
    Hur går det med chinsen och dipsen då?

Martin. wrote:
    Hmm, då kanske jag inte har så mycket att ta bort som jag själv tror då vi nog är i ungefär samma form, om du inte har rippade ben :D

Har själv planerat att börja dieta 1 Juli. Allt känns bättre än någonsin.

Ska bli kul att ses på SM i år.
    Hur går det med chinsen och dipsen då?

8 kilo är ju mer än vad man tror 😮
    Jo då får du säja hej till mig.!

Nje har grymt svårt för det, har lite prob med axeln så ligger väl på 18-20 chins/ca 30 dipps nu men jag får en markant förbättring när jag är lätt och i form…men men hoppas på allt flyter på, hur ligger du till då?

jiggen wrote:
    8 kilo är ju mer än vad man tror 😮
    Jo då får du säja hej till mig.!

Nje har grymt svårt för det, har lite prob med axeln så ligger väl på 18-20 chins/ca 30 dipps nu men jag får en markant förbättring när jag är lätt och i form…men men hoppas på allt flyter på, hur ligger du till då?

Gick ner typ 15 kg förra året så känns inte så mycket för mig.
    Men du såg ju riktigt krispig ut sist så, du vet nog.
    Är ju helt ok resultat nr man inte är toppad.

Har inte maxat chins och dips på länge, men skulle tippa på ca 30 chins och 35 dips, hoppas på mer i dipsen.
    Gjort en 8 med 35kg i chins och en 8 med 50kg i dips.

Martin. wrote:
    Gick ner typ 15 kg förra året så känns inte så mycket för mig.
    Men du såg ju riktigt krispig ut sist så, du vet nog.
    Är ju helt ok resultat nr man inte är toppad.

Har inte maxat chins och dips på länge, men skulle tippa på ca 30 chins och 35 dips, hoppas på mer i dipsen.
    Gjort en 8 med 35kg i chins och en 8 med 50kg i dips.

ofan det är ju helt vilt bra! tror du att du klarar +180cm eller kör du på -180cm..kör du på det resultatet i långa klassen så blir du sjukt vass :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.