John Jesse Vinterfysik -06

Home Forums Medlemsbilder John Jesse Vinterfysik -06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

Lägger in några före bilder, så får vi se hur det ser ut i slutet av juni efter en lightdeff.

Längd178cm
    Vikt: dryga 90kg
    Ålder 27 år
    Tränat :12år

Lurar på Bf i höst om jag inte tappar alltför mycket under sommaren.

Kommentera gärna med ris och ros.

Spänn benen nästa gång så vi får se dem också;) Annars verkar det ju bra, ska bli roligt att se hur du ser ut efter deffen

En jävla vidd på ryggen! Köttiga armar!:bb:

I det hela ser det bra ut, men du behöver mer ben! Piska på dem ordentligt. Jag kan rekommendera min nya favorit: frontböjar! Även baksida axlar kan förbättras om jag inte ser helt fel (Kan vara gråstarren :) )! Kör så det ryker!
    Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    I det hela ser det bra ut, men du behöver mer ben! Piska på dem ordentligt. Jag kan rekommendera min nya favorit: frontböjar! Även baksida axlar kan förbättras om jag inte ser helt fel (Kan vara gråstarren :) )! Kör så det ryker!
    Mvh Calle Sirén

Är en manisk pressare, så baksidan har kommit lite i skymundan. Har även haft en liten inflammation som hämmat, så du är nog inte helt fel ute.

Ang benen så är det väl dags att satsa på lite volymökning istället för enbart styrka. Skickar upp en separat benpic när jag får tillfälle.
    Kanske skulle byta konventionella böjen mot frontböj, men det är ju så jävla jobbigt8)

Tack för åsikterna.

Du har väl inte börjat deffen ännu antar jag med tanke på pizzakartongen som ligger på bordet…:emo-thumb
    Svårt att bedömma benen på korten men överkroppen ser ju riktigt bra ut… Lycka till!

pizza?

Bamse wrote:
    Du har väl inte börjat deffen ännu antar jag med tanke på pizzakartongen som ligger på bordet…:emo-thumb
    Svårt att bedömma benen på korten men överkroppen ser ju riktigt bra ut… Lycka till!

Det är faktiskt den här nissens kartong [http://forum.body.se/member.php?u=4085] :D

Har startat lite lätt med deffen, men inte när dessa kort togs.

Fina resultat, nog de mest realistiska tidsmässigt, som jag sett på
    länge. Keep it up!

:up:

Lite penpics då. Inte mycket till definition, men det ska väl ge sig.

Bob wrote:
    Fina resultat, nog de mest realistiska tidsmässigt, som jag sett på
    länge. Keep it up!

:up:

Tack du! Vi verkar ha lite snarlika stats samt fysik. Förutom benen då. lär göra ngt åt det.
    Men du har nog gjort mer rätt än jag från början.

Jag kan komma med ett bra tips! Vattna blommorna! :D Nej skämt o sido, överkroppen ser väldigt bra ut. benen inte kassa eller dåliga men tyvärr för små för din väldiga överkropp! :P

Yacob wrote:
    Jag kan komma med ett bra tips! Vattna blommorna! :D Nej skämt o sido, överkroppen ser väldigt bra ut. benen inte kassa eller dåliga men tyvärr för små för din väldiga överkropp! :P

Väldiga var väl att ta i men tack ändå.8) Kul med kritik från en med din form.

Mina damer och herrar för att de inte ska bli några missförstånd, Alla inredningsdetaljer på bilderna är mina. Mao både pizzarester och krockade blommor:D

Bra! Så nu diskuterar vi bara John Jesses fysik ”from now on”

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.