J.v.K 83kg vs 95kg

Home Forums Medlemsbilder J.v.K 83kg vs 95kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Hmm, är det min jobbdator som krånglar måntro?
    …för jag ser inga bilder.

ah, du länkar till en bildhost (tinypic) vilket är blockat på den här datorn. Övriga användare ser den säkert, men eftersom jag är nyfiken kanske du kunde laddat upp den på body som bifogad fil istället?
    (Annars väntar jag tills jag sitter vid andra datorn senare)

Nu ser jag!
    Fler bilder hade vart kul, lite svårt att jmf-a men visst har du nog lite mer muskler under skalet. :)

korsryggen och triceps ser ut att ha ökat en hel del. hur som helst en bra bulk enligt mig:emo-thumb

Tycker ryggen ser mycket bredare ut. :)

12kg på en månad är helt sinnessjukt för mycket. Tyvärr så ser du att ha lagt på dig en jäkla massa (i mina ögon) onödigt fett. Varför vill man gå upp 12kg på en månad? :/

survivalist wrote:
    tycker ryggen ser mycket bredare ut. :)

+1!

jeans får du köpa nya ! du växer ju nu som bara den ! Triceps och korsryggen ser större ut nu ! Men lägg gärna upp framsidan med någon pose med :up:

skön viktuppgång:up:
    ser ut som det är lite extra muskler med:)

Tyvärr är detta ett exempel på vad man inte bör göra, vill inte vara oförskämd men det tydligaste resultatet är att midjemåttet gått om bröstdito.. Att var tung är inte samma sak som att vara biffig, det handlar om hur kilona är placerade, ta nu detta som en läxa och börja motionera lite. Nu ser du bara ut som någon som inte vet vad fysisk aktivitet innebär…

Ryggen overall ser ut att ha fått lite mer massa på sig, så det är inte bara fett som har satt sig på kroppen:up:

Nu ser du tu som riktig karl ju :)

Hur lyckas man gå upp 12 kg på lite mer än en månad?

Pumpet wrote:
    Hur lyckas man gå upp 12 kg på lite mer än en månad?

Får i sig mer energi än vad man gör sig av med :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.