Home › Forums › Medlemsbilder › Kardiorulle
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 augusti, 2007 at 00:55 #860341Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Jag och Marcus (utan hans vetskap) utmanar dig Andreas och Dessan på en match i höst när vi småttingar har börjat röra oss i de där hoodsen igen!
DO U DARE?
Haha får vi ha med Big J?
(Pretty fly for a white guy-killen;))
22 augusti, 2007 at 01:01 #860342Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Aja, kan ni väl. Jag har ju Marcus med noll bollsinne what so ever så det ska nog gå bra.Ni får naturligtvis plocka med en tredje spelare of your choice också
22 augusti, 2007 at 01:16 #860343Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:För övrigt så vart jag jätte glad när det kom texten i filmen ”hardkår night time action” eller vad det stog, fast det var ju inte vad jag trodde det skulle vara 👿De filmerna sparar jag till mitt privata arkiv:P
22 augusti, 2007 at 01:31 #860344Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Som du givetvis skickar till mig!De är barnförbjudna:nono:
PM:a mig när du blir 20 så ska vi se vad vi kan göra;)
22 augusti, 2007 at 01:38 #860345Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:De är barnförbjudna:nono:PM:a mig när du blir 20 så ska vi se vad vi kan göra;)
Jag är 21. Ska jag PM:a dig på en gång eller?
22 augusti, 2007 at 01:52 #860346Anonym anvandareMemberAllt för länge sedan man spelade basket…
22 augusti, 2007 at 01:55 #860347Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag är 21. Ska jag PM:a dig på en gång eller?För juridikstudenter gäller bestämmelsen att avlagd examen erfordras för att ta del av dylikt material. Era unga sinnen får inte besudlas medan ni bygger upp den moraliska värdegrund som ska göra er till lagens oklanderliga försvarare:nod
22 augusti, 2007 at 02:07 #860348Anonym anvandareMemberAngelina_ wrote:Allt för länge sedan man spelade basket…Ja det kan man aldrig göra ofta nog:)
22 augusti, 2007 at 09:34 #860349Anonym anvandareMemberHelvete… Haha, bollsinnet är ju inte riktigt helt hundra. Framförallt inte när det kommer till fötterna, lyckligtvis dock vet jag den simpla regeln att man inte spelar basket med fötterna.
Men Frizzo vad fan… Självmordsuppdrag. Dessa kommer lira in med sina duodunkar och när Andreas drar av sig tröjan (Den syntetiska av de två) så vill iaf inte jag gå in i närkamp.
By the way everyone, när skall denna kraftmätning äga rum? Jag får väl försöka behålla min heder genom att utmana samtliga deltagare i bicepspeaktävling eller ordjakten.
MVH
22 augusti, 2007 at 10:15 #860350Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Det ska nog lösa dig ska du se, om inte annat får vi väl se till att spöa Andreas i vikter när vi ska ta det där passet någon gång.Det lär nog inte va så svårt med tanke på att Andreas inte kan lyfta stången i bänkpress numera:D
För övrigt tar jag så klart bort en av Marcus gamla varningar om ni vinner;)
22 augusti, 2007 at 10:26 #860351Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Säg nått du kan köra då? Och inte någon pussy ass rehab maskinSå längdhopp med kryckor duger inte?
Ska bara detaljstudera er journal och kolla eventuella svagheter så återkommer jag med övningar sen;)
22 augusti, 2007 at 10:59 #860352Anonym anvandareMemberFår citera min vise chef, angående Andreas tämligen genomskådbara bortförklaring.
”Alkohol har räddat många stackare ifrån en karriär inom sport.”
:drunk:
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.