kom igen allihopa visa magen nu då..

Home Forums Medlemsbilder kom igen allihopa visa magen nu då..

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

[http://forum.body.se/showthread.php?t=7027]

michell wrote:
    tänkte be lite om hjälp…

som ni ser på mina bilder… så har jag ganska ok mage många rutor… men dom är små….

jag skulle hellre få lite större o längre rutor..är de möjligt eller är mina rutor så..? går de gör nått åt .. har hört att om man strechar ut do mblir dom lite längre ..stämmer de?

kan ni komma med andra tips om de går att få.. hur jag ska göra o så

nej du kan inte få någon muskel på din kropp att ändra form mer än att den kan bli större eller mindre, ät mycket och träna hårt så blir dom större, var inte rädd att lägga på dig fett då ett överskott av energi(fördelat av mycket protein, bra kolhydrater och fett) är det som hjälper dig att bygga muskler i samband med hård träning.
    protein hittar du i protein pulver/kött/fisk/fågel
    bra kolhydrater hittar du i mörkt bröd/fullkornspasta/fullkornsris
    bra fetter finns i fet fisk eller så kan du köpa det som tillskott

michell wrote:
    tack så mycke hajduman :) då verkar de väll bara att köra p åsom vanligt o hoppas dom blir större o längre

längre blir dom inte :)

hajduman wrote:
    längre blir dom inte :)

Inte längre, men på sätt och vis fylligare, eller hur? tror det kan vara önskad effekt även om han valde lite fel ord. Annars är det ju helt rätt, längden är genetiskt betingad.

michell wrote:
    hahaha fan då… nästan som man vägrar fatta de.. hahaha vill ju verkligen få dom längre o finare..men de är väl bara köra på hårt så ger ju resultatetnn lite finare mage :)

vill även få dom där musklerna typ nedanförmagen på sidorna .,,,vet itne va dom kallas??? men dom ska jag börja kriga för att få fram :) grymt sexigt:)

Oblique heter sidomagmusklerna…
    du behöver inte träna dom enligt mig, kör basövningar till magen så får du även dom på sidorna, och glöm inte resten av kroppen, träna allt lika mycket och strunta i prioritering.. du kommer bara ångra dig senare

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.