Komentarer till bilder!

Home Forums Medlemsbilder Komentarer till bilder!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Tog några bilder på mig själv och behöver lite kommentarer om vad som kan förbättras, är tacksam för alla svar.´
    Jag har tränat i ½ nu och är 16år, 78kg ,178cm ,tränar 5 styrke pass iveckan och 2 fotbollspass, målet med träningen är att ställa upp i några tävlingar framöver

ser bra ut….lite med bröst, axlar armar…..sen måste du visa benmuskelaturen oxå…

keepitgoing:emo-thumb

Lite mer av allt men det kommer nog om du fortsätter. Kör hårt så står du snart på scen. Kan se spår av magrutor. :emo-thumb

stommen finns där för byggning,bra för att vara 16år,passa dig för överträning,ät allt du kan och träna tungt,kör hårt!

Mitt tränings schema
    :D
    måndag: bicep och mage
    tisdag:bröst coh tricep
    onsdag: axlar och ben, fotbolls träning på kvällen
    torsdag: cykling och lite av varje
    fredag: rygg ocg mage
    lördag:fotbollsträning
    söndag: vila

Adrian6 wrote:
    Tog några bilder på mig själv och behöver lite kommentarer om vad som kan förbättras, är tacksam för alla svar.´
    Jag har tränat i ½ nu och är 16år, 78kg ,178cm ,tränar 5 styrke pass iveckan och 2 fotbollspass, målet med träningen är att ställa upp i några tävlingar framöver

Bra för att endast vara 16 år :up:

tobbe4321 wrote:
    Bra för att endast vara 16 år :up:

haha tråden e bara 3år gammal :=)

En riktigt ruskigt bra bump klassar jag det här som. :D

Tackar =)

varför det åker till spanien om 4 timmar i bra form =)

Nä det var en kille som sa välkommen till body.se för jag för det första inte såg att tråden var en aning föråldrad =) men som sagt ny här så skrev jag tackar för välkommnandet och har inte lärt mig alla funktioner än =)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.