Home › Forums › Medlemsbilder › Kommentarer till bild
Tog en liten bild på mig själv och behöver lite kommentarer om vad som kan förbättras! Har tyvärr bara denna bild då jag själv inte äger någon digitalkamera. Lånade en vid kortagningen.
[img=http://img218.imageshack.us/img218/1559/egsg5dj.jpg]
Hmm är väldigt svårt (och det säger jag inte för att klanka ner på dig) att säga något direkt när man varken ser rygg eller ben eller något framifrån:)
Det enda jag kan gissa mig till är att din triceps kanske behöver smiskas lite mer i förhållande till biceps, men du ser ut att va i helt ok form iaf.
förbättras? det kan vara vad som helst.. villket är målet…..hur som helst så ser det bra ut. bra trimm
Japp kommer lite fakta till morgonen
H
Ser bra ut, men hur l
För att ha tränat 1 år o den fysiken redan o bara 17 år ja jävlar..Av med hatten för pojken..:up:
Jag är ca 186-187 cm lång
Tack så mycket
Bra för att ha tränat 1 år. Med tanke på vikt kontra längd så släpar nog benen ganska ordentligt så kör hårt
:up:
Nee benen har v
MEn som la_anna sa upp med de obligatoriska !!
Mvh Viktor
Tack så mkt
Japp, ja ska skaffa mig en kamera och så ska ja lägga upp lite fler poseringsbilder som visar hela kroppen !
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY