Home › Forums › Medlemsbilder › Konstruktiv kritik
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 april, 2007 at 19:42 #85314Anonym anvandareMember9 april, 2007 at 19:42 #866824Anonym anvandareMember
Hej!
Jag börjar verkligen bli sugen på att tävla men jag skulle först och främst behöva lite tips och hjälp innan jag bestämmer mig, jag har märkt att det finns många snälla och kunniga människor på detta forum:)
Tror det är byggning jag vill satsa på…eller tycker ni det är nån annan gren som passar bättre?
Vore snällt om ni kunde ge mig feedback på dessa bilder och framför allt påpeka vad jag måste förbättra…(Alla bilder e tagna med mobil och vissa med självutlösaren, sedan kan jag även behöva lite poseringstips som ni kanske märker:) )
Börjar med bilderna som visar hur jag ser ut när jag är i sommarform…
9 april, 2007 at 19:52 #866825Anonym anvandareMemberheeelt okej sommarform! riktigt jävla snyggt!
jag hade lagt lite extra krut på vaderna.
9 april, 2007 at 19:55 #866826Anonym anvandareMemberLite extra vader som sagt, annars ser de riktigt bra ut!
9 april, 2007 at 19:59 #866827Anonym anvandareMemberTog dessa med mobilens självutlösare så kvaliten är inte den bästa men man ser iaf det viktigaste:p
9 april, 2007 at 20:04 #866828Anonym anvandareMember:emo-thumb Jo, de ligger efter och svarar tyvärr inte lika bra på träningen men jag ska fortsätta kämpa med dem:)
9 april, 2007 at 20:06 #866829Anonym anvandareMemberiksu va? tycker jag har skymtat dig där, riktigt bra! klart du ska tävla!
9 april, 2007 at 20:07 #866830Anonym anvandareMemberNå, domarn kommenterar.
Poseringen finns där en hel del att ändra på, mest smågrejor iofs, överlag ser det ok ut. Men där finns mycket mer att hämta.
Fysiken passar byggning bra tycker jag. För mycket muskler för BF i mina ögon. Överlag ser fysiken ut att vara jämt tränad, visst finns det muskelgrupper som släpar lite, vaderna ffa, kanske även baksida lår, det är vanskligt att komma med kritik endast baserat på bilder.
Hur lång är du och vad väger du på sommarformbilderna?
9 april, 2007 at 20:10 #866831Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Nå, domarn kommenterar.Poseringen finns där en hel del att ändra på, mest smågrejor iofs, överlag ser det ok ut. Men där finns mycket mer att hämta.
Fysiken passar byggning bra tycker jag. För mycket muskler för BF i mina ögon. Överlag ser fysiken ut att vara jämt tränad, visst finns det muskelgrupper som släpar lite, vaderna ffa, kanske även baksida lår, det är vanskligt att komma med kritik endast baserat på bilder.
Hur lång är du och vad väger du på sommarformbilderna?
Jo, det förstår jag…
Jag är 160 och vägde strax över 56 kg9 april, 2007 at 20:11 #866832Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:iksu va? tycker jag har skymtat dig där, riktigt bra! klart du ska tävla!Du har skymtat rätt…det är där jag håller till:)
9 april, 2007 at 20:13 #866833Anonym anvandareMemberTycker de ser grymt bra ut poseringen e väl inte hundra men de kommer!
9 april, 2007 at 20:13 #866834Anonym anvandareMemberTina wrote:Riktigt underbart snygg fysik!
Måste bara fråga vart du köpt hotpantsen?
Mvh/TinaTack…de översta är köpta på nätet och de andra på lindex tror jag:)
9 april, 2007 at 20:14 #866835Anonym anvandareMemberErika wrote:Jo, det förstår jag…
Jag är 160 och vägde strax över 56 kgDå kommer du att platsa fint i -55. På dom bilderna så finns där några kilo till att plocka av, även om formen var bra.
Bara att söka licens ([www.skkf.org]) och börja dieta inför vinterns tävlingar.Baserat på bilderna så har du klar potential för att bli en riktigt bra byggare.
9 april, 2007 at 20:15 #866836Anonym anvandareMemberJätte snygg form! Tycker att din fysik passar på både byggning och bodyfitness. Gör man bb-poseringar så ser det alltid lite ”större” ut. Försök o ta bilder på dina body fitness poseringar alltså face front, face right&left, face back poseringar o posta dem. Så ser vi om du har för mkt muskler till bf eller inte
Har du planerat att när ska du tävla? Upp på scenen tjejen, du ser jätte bra ut!
9 april, 2007 at 20:19 #866837Anonym anvandareMemberAnne wrote:Jätte snygg form! Tycker att din fysik passar på både byggning och bodyfitness. Gör man bb-poseringar så ser det alltid lite ”större” ut. Försök o ta bilder på dina body fitness poseringar alltså face front, face right&left, face back poseringar o posta dem. Så ser vi om du har för mkt muskler till bf eller inteHar du planerat att när ska du tävla? Upp på scenen tjejen, du ser jätte bra ut!
Får fixa några såna bilder också…Har inga datum planerade men det går väll några bra nybörjartävlingar till vintern så jag ska nog satsa på en sån:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.