Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 157 total)
  • Author

Ser bra ut :up:
    Ska du tävla någonting i år?
    Hade bra / Diana

Jäkla midja och mage:up:

Lägger en bild här på Erika också, samma som i min journal. Kanske är flera som tittar här?
    Det finns lite fler bilder på Erika i min journal, om någon vill se… :D

HudiksvallsGymDiana wrote:
    Ser bra ut :up:
    Ska du tävla någonting i år?
    Hade bra / Diana

Tack!
    Ser inte dumt ut själv, du har bra med massa tjejen:emo-thumb
    Jag är ju som sagt va lite (ganska mycket) feg, så det lutar åt att jag ställer mig på scenen nästa år i december men vi får se…själv då?
    Ha det bra…
    Mvh Erika

Sista kortet var ju skitsnyggt:up:

Exhale Freddan wrote:
    Sista kortet var ju skitsnyggt:up:

Tack så mycket grabben…träningen börjar ge resultat:emo-thumb :)
    Tack till er andra också för kommentarerna…
    Mvh Erika

Jonas Lundberg wrote:
    Lägger en bild här på Erika också, samma som i min journal. Kanske är flera som tittar här?
    Det finns lite fler bilder på Erika i min journal, om någon vill se… :D

wow! Det ser ju riktigt bra ut:emo-thumb Så varför inte äntra cenen i år? Tycker du ska satsa på DC och Lucia:nod

ska bli riktigt kul att se dig på scen…ser bra nice ut…

Som så många andra tycker jag att du ska tävla i år. Finns ingen anledning att vänta. Du har en kanonfin fysik!

Tack lillp, camilla och Dennis…självklart börjar tävlingssuget infinna sig rejält, just när man läser alla snälla kommentarer jag fått:) Har dock aldrig varit på någon tävling och det känns som om det kanske skulle vara en bra ide att iaf se en tävling innan man genomför en själv:p Men men man vet aldrig…kanske dyker upp på scenen fortare än planerat:D

Erika wrote:
    Tack lillp, camilla och Dennis…självklart börjar tävlingssuget infinna sig rejält, just när man läser alla snälla kommentarer jag fått:) Har dock aldrig varit på någon tävling och det känns som om det kanske skulle vara en bra ide att iaf se en tävling innan man genomför en själv:p Men men man vet aldrig…kanske dyker upp på scenen fortare än planerat:D

Ett tips inför din debut är att sy en underdel som har ganska hög skärning i sidorna så att midjepartiet ser kortare ut och benen längre ut. Det är nog det enda konstruktiva jag kan komma med utifrån den senaste bilden. I övrigt ser det grymt bra ut. :up:

Mats E. wrote:
    Ett tips inför din debut är att sy en underdel som har ganska hög skärning i sidorna så att midjepartiet ser kortare ut och benen längre ut. Det är nog det enda konstruktiva jag kan komma med utifrån den senaste bilden. I övrigt ser det grymt bra ut. :up:

Tack för det tipset!:emo-thumb
    Har faktiskt funderat rätt mkt (trots att det inte är dags än;) ) på det där med poserings bikinin…har hitills bara hittat sidor på internet där de går att köpa och har förstått att man när man får den i de flesta fall ändå måste låta nån sy om den så det tipset var värdefullt:emo-thumb

Åk och kolla på SM då! :)

Insane!
    Du är så bra helt enkelt!
    En fantastisk talang och jag får väl göra som alla andra och vänligt be dig att kliva upp på scenen där du hör hemma. ;)

Instämmer i lovsången jag också… Din fysik är jämnt och mycket bra utvecklad, och du kommer inte att behöva en särskilt lång diet när du väl bestämmer dig för att tävla. Om du nu inte känner för att tävla redan i vinter, så finns det ju faktiskt en tävling till våren också. Åk då gärna och kolla på exempelvis Luciapokalen eller liknande nu i år och prata där gärna med människor som tävlar/har tävlat samtidigt som du får se hur allt går till. Sedan är det bara att lösa tävlingslicens, skaffa bikini och ställa dig stolt på scenen! Du kommer imponera stort (vilket du i för sig redan gör)! Allt är självklart upp till dig, men jag kan lova dig en sak! När du väl ställer dig på scenen så är vi många som står och hejjar! :up:

Lycka till i framtiden!
    Mvh
    ~/Katti

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.