Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 151 through 157 (of 157 total)
  • Author

Tack så jätte mycket Camilla, norsk_gadd och Katti ( och alla andra för den delen)!
    All den feedback (både postiv och framför allt negativ) som jag fått av alla har verkligen fått mig att vilja träna hårdare och verkligen satsa på att stå på scenen och självklart kommer ni även få se mig där snart:p
    …om allt går enligt planerna så dycker jag upp och kikar på sm i år:emo-thumb

Som sagt, otroligt bra!! Det ser ut som om du skulle kunna tävla när som bara du känner dig redo!

Jag får nästan intrycket av att du håller bra form året runt, stämmer det? Hur länge har du tränat?

Superfint!!!

Finnes 100 bilder på Erika…vill någon se? 8)

Jonas Lundberg wrote:

Kör på!:up:

Euphoria wrote:
    Som sagt, otroligt bra!! Det ser ut som om du skulle kunna tävla när som bara du känner dig redo!

Jag får nästan intrycket av att du håller bra form året runt, stämmer det? Hur länge har du tränat?

Superfint!!!

Tack! (Det ordet har jag nog aldrig använt:p )
    Jag försöker så gott det går att hålla hyfsad form året runt…tror jag har tränat styrketräning i 4 år och före det var det några år brottning.

Mvh Erika

Jonas Lundberg wrote:

Haha Jonas…inte göra något dumt nu:nono: Tycker du istället borde uppdatera din dagbok med lite bilder på dig själv, det var länge sedan…vill du att jag hjälper dig?:P :p

Riktigt KUL att se, bra form bruden!
    Jag säger: sluta fega och upp på scenen och ge alla en omgång, du kommer absolut inte att göra bort dig baby! /J.

Viewing 7 posts - 151 through 157 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.