Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 157 total)
  • Author

Shit! Riktigt bra med muskler! Specielt overkroppen er riktigt bra! Har inte sett några 20-åringar i Sverige som matchar dig! Får jag fråga hur mycket du lyfter i t.ex knäböj, bänkpress och marklyft?

013 wrote:
    Hon bad om konstruktiv kritik,, så om folk vill vara snälla o säga varför o utveckla,, det hela lite..
    Inte bara upp på scenen med dig!!

En totalt valutalös kommentar på Nordbergs, ändå relativt passande, inlägg däremot… Det är DET som gör tråden bättre! SKITBRA!

Konstruktiv kritik:
    Din överkropp är för bra för dina ben… Väljer den formuleringen, för att det känns jättesynd att kalla en sån SKITSNYGG fysik för dålig!

Om du har den här fina formen vid 20 års ålder….så måste du vara född för att stå på scenen :D
    Ser skitbra ut!
    Lite mer fokus på underkropp så lår och vader kommer ikapp med överkroppen..

Lycka till nu! Ser fram emot att se dig på scenen!
    // Daniel

Er du bare 20 år? Damn, nice=) STÅ PÅ!

ginnstor wrote:
    Shit! Riktigt bra med muskler! Specielt overkroppen er riktigt bra! Har inte sett några 20-åringar i Sverige som matchar dig! Får jag fråga hur mycket du lyfter i t.ex knäböj, bänkpress och marklyft?

tack…eftersom jag tränar själv oftas så brukar jag försöka köra på vikter som jag känner att jag kan hantera någorlunda, när jag kör knäböj brukar vikten ligga kring 70-110kg, kör aldrig bänkpress eftersom jag inte har passning men brukar köra hantelpressar på 30kg hantalarna…det e min favorit muskelgrupp:)
    Marklyft brukar ligga kring 90-110kg

Tackar för de svar jag fått…blir verkligen motiverad och sugen på att tävla:)
    Mina ben svarar inte lika bra på träningen som resten av kroppen men jag ska nu lägga ner mer tid på underkroppen och hoppas på att det kommer att ge resultat…

Erika wrote:
    tack…eftersom jag tränar själv oftas så brukar jag försöka köra på vikter som jag känner att jag kan hantera någorlunda, när jag kör knäböj brukar vikten ligga kring 70-110kg, kör aldrig bänkpress eftersom jag inte har passning men brukar köra hantelpressar på 30kg hantalarna…det e min favorit muskelgrupp:)
    Marklyft brukar ligga kring 90-110kg

Oj.:wazzup:

21år och med den kroppen :worship:

andrasidan wrote:
    iksu va?=) tycker jag har skymtat dig där, riktigt bra! klart du ska tävla!

man mer än skymtar dig.. man vänder sig om;)

Riktigt snyggt. Du får väl säga till om du vill ha pass, trist om nått sånt ska hålla en tillbaka.

ja åsså nått konstruktivt: Skulle väl vara benen som släpar lite. Men det var ju inget nytt.

Kan bara säga :up: :up: :up:

Du är ju skitbra!
    Ju mer jag tittar på bilderna desto bättre blir du, ser väldigt komplett ut.
    Mer massa bara (såklart :P ). Du skulle inte göra bort dig på scenen i dagsläget heller.

Du är ju skitbra!
    Ju mer jag tittar på bilderna desto bättre blir du, ser väldigt komplett ut.
    Mer massa bara (såklart :P ). Du skulle inte göra bort dig på scenen i dagsläget heller.

013 wrote:
    Hon bad om konstruktiv kritik,, så om folk vill vara snälla o säga varför o utveckla,, det hela lite..
    Inte bara upp på scenen med dig!!

Ok, sorry!

Varför jag tycker att du ska upp på scen: För att du har en overall mycket genomtränad fysik, Skulle räcka långt på tävling. Det enda jag kan anmärka på som släpar (enligt bilderna) är vader och möjligtvis hamstring. Dock svårt att se baksida lår på bilderna. Med tanke på din ringa ålder tycker jag att det är ruggigt bra!
    :D

Tja Erika
    Jösses vilken form du har . Det är bara att jobba på med formen och upp på scen om det är det du vill . Jag ser att du kan posera och måste ha fått bra hjälp för att uppna den formen. Om det inte skulle vara så är du ”a born talant”

Inte många som har sån form av att sköta allt själv !
    Vaderna skulle jag piska på :pop:

Lycka till med allt :up:

Du ser ut som ett byggarämne helt klart!

Piska underkroppen lite till så..

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.