Home › Forums › Medlemsbilder › Konstruktiv kritik
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2007 at 11:49 #866868Anonym anvandareMember
Man blir ju avundsjuk på magen.
Jag har väl inget nytt att anmärka på direkt. Jag får väl bara hålla med alla som pratat om vaderna.
Du får börja gå på tå helt enkelt:emo-thumb10 april, 2007 at 12:28 #866869Anonym anvandareMemberGrym överkropp. Jättevackert!!! Och stark!!! Bara 20år? Kör den gren du själv mest är sugen på, men jag skulle kört BB om jag hade sett ut så! Benen ligger lite efter. Visst ska du tävla:) !
10 april, 2007 at 12:42 #866870Anonym anvandareMember:worship:
Kör hårt tjejen!
J****vlig grym form, skit snyggt
WOw wow wow wow!
Kötta på nu så man får se dig på scenen (;
Best wishes!10 april, 2007 at 12:59 #866871Anonym anvandareMemberVäldigt tilltalande fysik
Kanske ses på Iksu någon gång i sommar!
10 april, 2007 at 13:10 #866872Anonym anvandareMemberJag stämmer in. En mycket tilltalande fysik!
10 april, 2007 at 13:22 #866873Anonym anvandareMemberTack allihop!!! …ska lyda era råd och försöka bygga på benen lite och förutom det får jag nog lyda jonas råd att börja gå på tå:p
10 april, 2007 at 13:28 #866874Anonym anvandareMemberErika wrote:Tack allihop!!! …ska lyda era råd och försöka bygga på benen lite och förutom det får jag nog lyda jonas råd att börja gå på tå:p..eller börja med 10cm klackar :emo-thumb det lär funka det med *hehe*
10 april, 2007 at 14:46 #866875Anonym anvandareMemberErika wrote:Tack allihop!!! …ska lyda era råd och försöka bygga på benen lite och förutom det får jag nog lyda jonas råd att börja gå på tå:pJag vet inte om det funkar än
Jag testar det lite nu på mina morgonpromenader dock att trycka ifrån ordentligt med tårna…10 april, 2007 at 16:04 #866876Anonym anvandareMemberSer sjukt bra ut! Verkligen jättefin kropp!
Försök hitta en coach och/eller träningspartner som har erfarenhet av tävlingsvärlden, kanske, som kan ge dig tips och råd och som du kan träna med så du kan köra så tungt som du kan (även om de där vikterna lät rätt mastiga i mina klena öron! 😮 ).
Hoppas och räknar nästan med att se dig på DC i lund i december!:up:
ps. jag är inget proffs och har inte tävlat, utan är bara vanlig ”tyckare”.
10 april, 2007 at 17:56 #866877Anonym anvandareMemberGrymt bra fysik! Jag skulle vilja se mer vader, som redan har påtalats, men även mer axlar. Du har riktigt bra armar och för att få en bättre symmetri så att inte armarna tar överhand – panga axlarna.
10 april, 2007 at 18:20 #866878Anonym anvandareMemberUppskattar verkligen alla råd jag fått från er i detta forum…det är så mycket enklare att veta vad man ska lägga ner mer krut på när man bedöms med andra ögonen än ens egna:)
Har verkligen blivit motiverad tack vare alla kommentarer, så nu ska jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig med träning, posering och kost…så förhoppningvis kanske det blir tävla av redan i år:P10 april, 2007 at 18:36 #866879Anonym anvandareMemberarmar och axlar är riktigt bra! :emo-thumb
kan du komma ikapp med övriga kroppen, tung ben och ryggträning är nog receptet, så kommer det att gå riktigt bra i BB!
lycka till och hoppas att vi får se dig framåt december på någon scen!?10 april, 2007 at 19:09 #866880Anonym anvandareMemberFy bubblan. 20 år och så otroligt bra kropp. Benen är ju inget att klaga på, de ser ju bra ut tycker jag. Brutal överkropp!
Hur ofta tränar du, bara gym eller någon sport? Gymnast kanske?Jäkligt stilig kropp hur som helst!
10 april, 2007 at 19:18 #866881Anonym anvandareMemberbenk3 wrote:Fy bubblan. 20 år och så otroligt bra kropp. Benen är ju inget att klaga på, de ser ju bra ut tycker jag. Brutal överkropp!
Hur ofta tränar du, bara gym eller någon sport? Gymnast kanske?Jäkligt stilig kropp hur som helst!
Det finns alltid saker att förbättra…
Tränar 6 dar/v och endast styrketräning och såklart nått fettförbräningspass…är lika smidig som ett kylskåp nu så inte ens i närhet av att vara gymnast men är brottare i grunden.10 april, 2007 at 19:30 #866882Anonym anvandareMemberJag sitter här o funderar och tanken slår mig plötsligt…hinner jag verkligen förbättra mina ben och axlar innan vinterns tävlingar, det känns som tiden är lite knapp eller har jag fel?
Frågan kan verka dum men egentligen kan jag inte så mkt om gymträning utan det är högen bodytidningar och olika böcker som bidragit till det resultat jag uppnått:) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.