Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 157 total)
  • Author

Erika, tar du något kosttillskott?

Erika wrote:
    Jag sitter här o funderar och tanken slår mig plötsligt…hinner jag verkligen förbättra mina ben och axlar innan vinterns tävlingar, det känns som tiden är lite knapp eller har jag fel?
    Frågan kan verka dum men egentligen kan jag inte så mkt om gymträning utan det är högen bodytidningar och olika böcker som bidragit till det resultat jag uppnått:)

Du hinner självklart förbättra allt som du vill förbättra till vintern. Det kan vara svårt att bedöma utifrån en serie bilder. Jag som ser dig live nästan varje dag på gymmet tycker inte att du har någon muskelgrupp som släpar avsevärt. Dina ben är inte dåliga det är snarare så att det är överkroppen som är jäkligt välutvecklad.
    Sen behöver man väl inte kunna så jäkla mycket om gymträning heller – tränar man hårt och äter bra så sköter det mesta sig själv. Dina resultat talar ju för sig själv eller hur?

mvh Jesper

Jag håller inte med domare Jörgen, du har en perfekt fysik för Bodyfitness i dagsläget. Däremot om du lägger på dig mer muskelmassa så finns det risk för att du blir för stor.

Ser ut som om du mer eller mindre redan har en internationellt gångbarfysik, men jag skulle gärna se vanliga line poseringar för att få en bra bild av hela fysiken.

Grymt vilket fall som helst. :up:

Mats E. wrote:
    Jag håller inte med domare Jörgen, du har en perfekt fysik för Bodyfitness i dagsläget. Däremot om du lägger på dig mer muskelmassa så finns det risk för att du blir för stor.

Ser ut som om du mer eller mindre redan har en internationellt gångbarfysik, men jag skulle gärna se vanliga line poseringar för att få en bra bild av hela fysiken.

Jag håller med Mats, en riktig vinnarfysik för bf.

Erika wrote:
    Jag sitter här o funderar och tanken slår mig plötsligt…hinner jag verkligen förbättra mina ben och axlar innan vinterns tävlingar, det känns som tiden är lite knapp eller har jag fel?
    Frågan kan verka dum men egentligen kan jag inte så mkt om gymträning utan det är högen bodytidningar och olika böcker som bidragit till det resultat jag uppnått:)

Man behöver heller inte ha en helt perfekt fysik för att tävla. Du skulle inte göra bort dig på något vis om du gick upp i nuvarande skick, muskulärt sett.

benk3 wrote:
    Erika, tar du något kosttillskott?

Som de flesta här på forumet är proteindrinkarna ingen ovanlighet…det går några kilo protein i månaden sen stoppar jag i mig det vanliga…vitaminer, omega-3 och CLA:)

Jesper Näsström wrote:
    Du hinner självklart förbättra allt som du vill förbättra till vintern. Det kan vara svårt att bedöma utifrån en serie bilder. Jag som ser dig live nästan varje dag på gymmet tycker inte att du har någon muskelgrupp som släpar avsevärt. Dina ben är inte dåliga det är snarare så att det är överkroppen som är jäkligt välutvecklad.
    Sen behöver man väl inte kunna så jäkla mycket om gymträning heller – tränar man hårt och äter bra så sköter det mesta sig själv. Dina resultat talar ju för sig själv eller hur?

mvh Jesper

haha…tackar, alltid lika peppande:p
    Kommer att försöka lägga på mig mer massa och framför allt förbättra benen och lite axlar…när jag känner att jag lyckats någorlunda med det kommer jag att ställa mig på scen, som de flesta här vill man ju vinna när man väl tävlar…:emo-thumb

Jacksatan wrote:
    Man behöver heller inte ha en helt perfekt fysik för att tävla. Du skulle inte göra bort dig på något vis om du gick upp i nuvarande skick, muskulärt sett.

Kanske inte men det man strävar efter är väll perfektion!?:)

Erika wrote:
    Kanske inte men det man strävar efter är väll perfektion!?:)

Givetvis. Men man får ju lite erfarenhet när man tävlar, och lär sig grejer som behöver förbättras till nästa gång vad gäller kanske främst praktiska saker såsom färg, fyllning och tömning t ex. Visst har jag förståelse för att man inte vill gå upp på scenen om man inte känner sig hyggligt komplett, men det som släpar på dig är ju inte så långt efter att det ser dåligt ut på en scen.

Mats E. wrote:

Tack…roligt att höra lite olika åsikter för det var ju det jag bad om:)
    Jag är ju lite såld på muskler och vill ju gärna bli nån storlek större, men det kanske kommer några såna bilder med… klarar jag dock inte av att bygga lite till så vet jag ju vad jag ska satsa på:emo-thumb

Hur länge har du tränat och vad, styrketräning är kanske en självklarhet:P
    – Ur en amatörs ögon så skulle de nog inte skada med lite ”fotbollsvader”..
    Lycka till med träningen:D

Nice, riktigt så att man blir avis :)

Bli medlem på gymmare.se vattja ;D

grym form du har alltså, lycka till med allt, ser ut att kunna gå riiiktigt bra ;)

ha det bra, take care!

Fantastik Erika :worship: :worship: :worship:

Riktigt snyggt, du bara måste upp på en scen. Framförallt axlar och armar var grymma.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.