Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 157 total)
  • Author
    zyxuz wrote:
    Hur länge har du tränat och vad, styrketräning är kanske en självklarhet:P
    – Ur en amatörs ögon så skulle de nog inte skada med lite ”fotbollsvader”..
    Lycka till med träningen:D

Tack,jo…de sista fyra åren har jag varit på gymmet och lekt med vikter och före det var det brottning:)

Kul Erika att du äntligen har börjat visa vad du har att komma med. :emo-thumb Jag har ju sagt att du inte kommer att göra bort dej. Alla andra skriver nog under på det! Ses på gymmet!

Hej,

Piska på hamstrings och vader. Därefter vill jag se dig på en BF-scen i höst/vinter. Om du gillar BB så tror jag inte att du skulle göra bort dig där heller.

Lycka till!
    Mirre

P.s Om man ändå hade haft den fysiken för tio år sedan när man var 21…;)

WOW, gör frivolter vilken fysik tjejen !!! du måste tävla !!

men det är när man ser sånna som dig o din fysik som gör att jag själv blir taggad av att gå ner på gymet o oxå uppnå resultat ! :emo-thumb

Jisses vilken kropp o när jag såg att du bara var 21 höll jag på att trilla av pin!
    Tävla tävla tävla….

Låren var min favvo

Lycka till tjejen!!

Det ser redan löjligt bra ut. Du platsar ju redan på scenen. Med lite mer axlar, tydligare hamstrings och något större vader blir det ruskigt bra!

Kort sagt, grymt imponerande! :worship:

Ruktigt fin form! :emo-thumb

Flera mycket kompetenta personer har redan sagt sitt här, men då mer eller mindre alla tycker till, kan jag inte låta bli heller ;) och röstar för prioritering i följande ordning framöver:

Vader
    Baksida lår
    Rygg
    Framsida lår

Tack alla snälla människor för alla kommentarer jag fått:)
    Har bestämt mig för att försöka bygga lite till och förbättra de muskelgr. som släpar, när symetrin sedan blir bättre kommer ni att få se mig på scen:emo-thumb

Den där fysiken blev jag lätt avundsjuk på måste jag säga! Det betyder ett bra betyg Erika!:emo-thumb
    Var inte för självkritisk nu utan fatta vilken form du är i utan att ha någon tävling framför dig, plus att du har mycket massa! Gör det du känner för men tveka inte på att du kan…för det tvivlar jag inte en sekund på!

LYCKA TILL!

trots att mina knän skakar lite av nervositet över att jag kanske får stå mot dig på scen i framtiden… :(

:emo-thumb :emo-thumb ;) mycket bra

Erika wrote:
    Har bestämt mig för att försöka bygga lite till och förbättra de muskelgr. som släpar, när symetrin sedan blir bättre kommer ni att få se mig på scen:emo-thumb

Jag gillar inte riktigt den inställningen. :) Det blir lätt så att ”jag skall bara bygga lite till” tar över och man kommer aldrig upp på scenen.
    Den erfarenheten man får av att gå på tävlingsdiet, ladda inför tävling och att faktiskt ställa sig där är ovärderlig.

Din fysik är såpass bra redan nu att du hade placerat dig bra på tävling.

Jorgen wrote:
    Jag gillar inte riktigt den inställningen. :) Det blir lätt så att ”jag skall bara bygga lite till” tar över och man kommer aldrig upp på scenen.
    Den erfarenheten man får av att gå på tävlingsdiet, ladda inför tävling och att faktiskt ställa sig där är ovärderlig.

Exakt!

Jag kommer personligen se till att Erika ska ha gjort minst en tävling innan året är slut.

Jorgen wrote:

Tro mig….har jag bestämt mig för något så blir det av:)
    Jag förstår att den erfarenheten är ovärderlig och att man inte får den utan att ha tävla men…
    själv tror jag det kan vara en smart ide att jag försöker förbättra de ”brister” som finns så att jag både blir men framför allt känner mig mer komplett innan jag ställer mig på en scen…varför jäkta, känns som jag vinner mer på att ta det lite lugnt och låta det ta den tid det tar, ett år hit eller dit kan inte ha så stor betydelse:)
    Även om fysiken är bra nu kan den ju alltid bli bättre…alla som tävlar vill väll vinna!?

…och till dig Jesper, jag tror du och jag måste diskutera vilket år:p

Erika wrote:
    Tro mig….har jag bestämt mig för något så blir det av:)
    Jag förstår att den erfarenheten är ovärderlig och att man inte får den utan att ha tävla men…
    själv tror jag det kan vara en smart ide att jag försöker förbättra de ”brister” som finns så att jag både blir men framför allt känner mig mer komplett innan jag ställer mig på en scen…varför jäkta, känns som jag vinner mer på att ta det lite lugnt och låta det ta den tid det tar, ett år hit eller dit kan inte ha så stor betydelse:)
    Även om fysiken är bra nu kan den ju alltid bli bättre…alla som tävlar vill väll vinna!?

Ja, jag förstår dig. Och det var inte menat som någon kritik från min sida. Men jag har sett många som har sagt just samma sak, ”men jag skall bara ha lite mer…. jag skall bara ha lite större vader….” osv. Folk som har fysiker som platsar på scenen, men trots detta inte går upp för att ”dom skall bara”.

Naturligtvis skall man inte ställa sig på en scen om man inte känner att man är klar. Men, det bästa sättet att få reda på vad man behöver förbättra och/eller ändra på är trots allt att ställa sig där. Man kan inte få bättre feedback än från dom sju eller nio domarna som sitter och kritiskt granskar din fysik.

Visst vill alla vinna, men alla som ställer sig på scenen har redan vunnit (ja, det må låta mesigt, men så är det). Och första gången är alltid första gången. Många är dom som skall komma in och ”chocka”, ytterst få är dom som har gjort det.

Jag ser fram emot att se dig på en byggarscen, när den dagen än kommer. :up:

Jorgen wrote:
    Ja, jag förstår dig. Och det var inte menat som någon kritik från min sida. Men jag har sett många som har sagt just samma sak, ”men jag skall bara ha lite mer…. jag skall bara ha lite större vader….” osv. Folk som har fysiker som platsar på scenen, men trots detta inte går upp för att ”dom skall bara”.

Naturligtvis skall man inte ställa sig på en scen om man inte känner att man är klar. Men, det bästa sättet att få reda på vad man behöver förbättra och/eller ändra på är trots allt att ställa sig där. Man kan inte få bättre feedback än från dom sju eller nio domarna som sitter och kritiskt granskar din fysik.

Visst vill alla vinna, men alla som ställer sig på scenen har redan vunnit (ja, det må låta mesigt, men så är det). Och första gången är alltid första gången. Många är dom som skall komma in och ”chocka”, ytterst få är dom som har gjort det.

Jag ser fram emot att se dig på en byggarscen, när den dagen än kommer. :up:

well put! den gode lundsten var väl en av chockerna=)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.