Konstruktiv kritik

Home Forums Medlemsbilder Konstruktiv kritik

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 157 total)
  • Author
    Jorgen wrote:
    Ja, jag förstår dig. Och det var inte menat som någon kritik från min sida. Men jag har sett många som har sagt just samma sak, ”men jag skall bara ha lite mer…. jag skall bara ha lite större vader….” osv. Folk som har fysiker som platsar på scenen, men trots detta inte går upp för att ”dom skall bara”.

Naturligtvis skall man inte ställa sig på en scen om man inte känner att man är klar. Men, det bästa sättet att få reda på vad man behöver förbättra och/eller ändra på är trots allt att ställa sig där. Man kan inte få bättre feedback än från dom sju eller nio domarna som sitter och kritiskt granskar din fysik.

Visst vill alla vinna, men alla som ställer sig på scenen har redan vunnit (ja, det må låta mesigt, men så är det). Och första gången är alltid första gången. Många är dom som skall komma in och ”chocka”, ytterst få är dom som har gjort det.

Jag ser fram emot att se dig på en byggarscen, när den dagen än kommer. :up:

Jag tog det absolut inte som kritik från din sida, utan förstår att det du skrev kommer från dina erfarenheter…ville bara förklara hur jag tänker just nu:)
    Förhoppningsvis kommer den dagen inte dröja allt för länge…:p

Jorgen wrote:
    Ja, jag förstår dig. Och det var inte menat som någon kritik från min sida. Men jag har sett många som har sagt just samma sak, ”men jag skall bara ha lite mer…. jag skall bara ha lite större vader….” osv. Folk som har fysiker som platsar på scenen, men trots detta inte går upp för att ”dom skall bara”.

Naturligtvis skall man inte ställa sig på en scen om man inte känner att man är klar. Men, det bästa sättet att få reda på vad man behöver förbättra och/eller ändra på är trots allt att ställa sig där. Man kan inte få bättre feedback än från dom sju eller nio domarna som sitter och kritiskt granskar din fysik.

Visst vill alla vinna, men alla som ställer sig på scenen har redan vunnit (ja, det må låta mesigt, men så är det). Och första gången är alltid första gången. Många är dom som skall komma in och ”chocka”, ytterst få är dom som har gjort det.

Jag ser fram emot att se dig på en byggarscen, när den dagen än kommer. :up:

Jag håller fullständigt med dig i ditt resonemang. Egentligen är det bättre att gå upp på scenen och inte känna sig komplett just för att det tar bort pressen från en. Det är att sätta en djävulsk press på sig själv att träna tills man i sina ögon är ”komplett” och sen tävla. Det är aldrig bra att gå in med väldigt höga krav på sig själv i en första tävling.

Rejält med muskler riktigt imponerande! När och om du ska tävla avgör du men som de flesta sagt här tidigare så kan du ställa upp med en gång med god vinstchans.

Måste stämma in i hyllningskören, är dock av den skolan att jag Inte tycker du ska bygga på dig mer faktiskt. Väldigt snygg kropp som den är utan att se för ”hård” och maskulin ut som imo blir fallet hos många tjejer som kör. Mkt mkt vackert som det ser ut nu helt enkelt, grattis!

Grymt! Vad har du för tillskott ?
    Kör du på några Nitric Oxide produkter ?

dregen wrote:
    Grymt! Vad har du för tillskott ?
    Kör du på några Nitric Oxide produkter ?

Tack allihop!….

Nä, inga speciella tillskott…bara fx-protein, omega3, CLA och såklart bra mat, träning och vila:)

Varför kan alla förutom jag se denna tanlang? Ser inga bilder!

Du är inte ensam TheBigOne :)

Shit vilken bra fysik!! Är så avis… Kommer nog aldrig våga lägga upp bilder efter det här:emo-thumb

Håller med Jörgen här. Tävla en gång innan du känner dig ”komplett”. (går det att bli ”komplett”?) När du sedan går upp på scen för andra gången kommer du dels vara förbättrad och sedan vet du hur det känns och du kommer göra ännu bättre ifrån dig :emo-thumb

Jag hade inga muskler och kunde inte posera när jag tävla för första gången, men kände mig ändå som kung däruppe och hade så sjukt kul ;)

GO FOT IT!

Linn wrote:
    Håller med Jörgen här. Tävla en gång innan du känner dig ”komplett”. (går det att bli ”komplett”?) När du sedan går upp på scen för andra gången kommer du dels vara förbättrad och sedan vet du hur det känns och du kommer göra ännu bättre ifrån dig :emo-thumb

Jag hade inga muskler och kunde inte posera när jag tävla för första gången, men kände mig ändå som kung däruppe och hade så sjukt kul ;)

GO FOT IT!

Jag fattar att man aldrig kommer känna sig så därför skrev jag… mer komplett:)
    Tycker det var starkt av dig…kan du garantera att alla känner sig så:p
    Nää…jag vet inte varför men det känns som om jag gör mer rätt i att vänta med att tävla detta år så jag iaf har en chans att hinna träna och förbättra det som ska göras…sen finns det ju inget som säger att det kommer ske iaf…

Jag kan inte kolla på bilderna :(

Inte jag heller. Fixa!

Japp japp! Ordna bilder nu ffs!

Sluta tjata.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 157 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.