Kritik Och Tips Önskas

Home Forums Medlemsbilder Kritik Och Tips Önskas

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author
    Jones wrote:
    De olika måtten vore kul och veta… Ser bra ut annars!

Tack :) a jo de vore ju rätt bra att ha, var ska man ta dom någonstans då?

Överarm 40 cm

Vader 39 cm

Lår 65 cm

De va inte så svårt att mäta iaf :)

Spänd arm där den är som störst, midjan avslappnad över naveln, bröst/rygg cirkus över bröstvårtorna avslappnad är nog lättast där… låren mäts nog lite olika, ta där det är som störst i flexat läge, det är ju förändringen man är ute efter att se… vaderna där de är som störst också det flexat… ha det!

Du hann före…

Bra förutsättningar. Piska alla muskler framöver!

en deff på de där så ser de nog riktigt rippat ut!!

mysk wrote:
    en deff på de där så ser de nog riktigt rippat ut!!

haha, ja deffar man så blir man förhoppningsvis rippad…

Ontopic: Ser ut att ha bra förutsättningar, kör hårt!

mvh Boven

dra inte ihop skuldrorna under db bakifrån

Lägger även en jag en röst på trapz.

Jones wrote:
    Spänd arm där den är som störst, midjan avslappnad över naveln, bröst/rygg cirkus över bröstvårtorna avslappnad är nog lättast där… låren mäts nog lite olika, ta där det är som störst i flexat läge, det är ju förändringen man är ute efter att se… vaderna där de är som störst också det flexat… ha det!

Okej tog några mått idag:

Längd: 177 cm
    Vikt: 85 kilo

Överarm: 40 cm
    Vader: 39 cm
    Rygg/Bröst: 118 cm
    Midja: 83 cm
    Över Axlar: 128 cm
    Lår: 65 cm

Har ingen större aning om detta är bra eller inte självklart vill jag ju förbättra allt men känns som armarna e lite i minsta laget.

Tack för svaren och tipsen hitills ska börja köra traps nu (aldrig kört innan) så lite övningstips :up:

Dela gärna med er om ni har andra bra övningar och övriga förslag om kost m.m.

Hur mycket volym försvinner vid en bra deff? Känner mig väl plufsig nu och när jag ser bilderna, speciellt när man jämför med bilder man hittar här.

Tack igen

Pondus wrote:
    Okej tog några mått idag:

Längd: 177 cm
    Vikt: 85 kilo

Överarm: 40 cm
    Vader: 39 cm
    Rygg/Bröst: 118 cm
    Över Axlar: 128 cm
    Lår: 65 cm

Har ingen större aning om detta är bra eller inte självklart vill jag ju förbättra allt men känns som armarna e lite i minsta laget.

Tack för svaren och tipsen hitills ska börja köra traps nu (aldrig kört innan) så lite övningstips :up:

Dela gärna med er om ni har andra bra övningar och övriga förslag om kost m.m.

Hur mycket volym försvinner vid en bra deff? Känner mig väl plufsig nu och när jag ser bilderna, speciellt när man jämför med bilder man hittar här.

Tack igen

Hantel/skivstångsshrugs är mina överlägsna favoritövningar för trapzen.

okej tack räcker det med en utav dom då för känns ju som det är ungefär samma, köra en övning i fyra fem sett eller nåt?

jag tycker det ser bra ut

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.